رییس اداره مشارکت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

داوری آثار ارسال شده دومین جشنواره قلم پایان یافت

کرمانشاه (پانا) - رییس اداره مشارکت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: داوری آثار ارسال شده دومین جشنواره قلم پایان یافت.

کد مطلب: ۸۹۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
داوری آثار ارسال شده دومین جشنواره قلم پایان یافت

روح‌الله اعظمی، رییس اداره مشارکت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور در اتاق خبر روابط عمومی از پایان یافتن داوری آثار ارسال شده به دومین جشنواره قلم در استان کرمانشاه خبر داد.

اعظمی افزود: از تعداد 20 اثر ارسال شده به دومین جشنواره قلم، در مرحله داوری و بازبینی استان جهت شرکت در مرحله کشوری، 4 اثر برتر در بخش تولید محتوای الکترونیکی و ﺗﺄلیف کتب مربوط به معلمان و بخش کارآفرینی با محوریت دانش‌آموزان، انتخاب و به مرحله کشوری ارسال شد.

وی ادامه داد: جشنواره موصوف با هدف کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس آموزش از راه دور و به منظور پرورش خلاقیت، استعداد و نوآوری در ترویج فرهنگ کارآفرینی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در کسب و کار برگزار شده‌است.

رییس اداره مشارکت‌های استان در بخش پایانی سخنانش گفت: مرحله اختتامیه کشوری جشنواره با توجه به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی سازمان توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت متبوع در اردیبهشت 98 به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار