پیشتازان دبیرستان دکتر حسابی چناران هفته امور تربیتی را گرامی داشتند

چناران (پانا) - در هفته امور تربیتی پیشتازان دبیرستان دکتر حسابی چناران هفته امور تربیتی را به کارشناسان حوزه پرورشی تبریک گفتند

کد مطلب: ۸۹۷۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان دبیرستان دکتر حسابی چناران هفته امور تربیتی را گرامی داشتند

در این مراسم نصیری، معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران از حرکت ارزشمند دانش آموزان پیشتاز دبیرستان دکتر حسابی جهت حضور در اداره آموزش و پرورش چناران وتبریک هفته امور تربیتی به کارشناسان آموزش و پرورش چناران تقدیر و تشکر کرد.


نصیری گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذاران امور تربیتی در کشور به هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ هشتم اسفند ماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه هجری شمسی، « ستاد امر تربیتی » در مدارس ایران تاسیس کردند.

وی گفت : یکی از مهمترین اهداف والا ی مکتب حیاتبخش اسلام را ساختن انسان کامل و رساندن او به قرب الهی و حیات طیبه دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی چناران افزود: با بیان اینکه امروز رسالت مربیان تربیتی سنگین تر از گذشته است چرا که آسیب های اجتماعی همراه با رشد تکنولوژی و فن آوری رشد بیشتری پیدا کرده و هجمه های گوناگون و متفاوتی فرزندان و جوانان ما را تهدید می کنند.


شهیدی مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران گفت: در در هفته امور تربیتی پیشتازان دبیرستان دکتر حسابی چناران با حضور در اداره آموزش و پرورش چناران با اهدا گلدان گل به معاون پرورشی و کارشناسان حوزه پرورشی هفته امور تربیتی را گرامی داشتند.


وی با گرامیداشت هشت اسفند سالروز تأسیس امور تربیتی، این هفته را فرصت مناسبی برای تقدیر و تشکر از فعالان حوزه پرورشی می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار