60نفر از دانش آموزان کاشان در کارگاه آموزشی خبرگزاری پانا شرکت کردند

کاشان ( پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری دومین کارگاه خبرنویسی و خبرنگاری با حضور 60 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
60نفر از دانش آموزان کاشان در کارگاه آموزشی خبرگزاری پانا شرکت کردند

محمد رضا حکیمیان در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این کارگاه به مدت دو هفته و در قالب 20 ساعت آموزشهای نظری و عملی برگزار شد و شرکت کنندگان با مفاهیم پایه خبر، گزارش، گزارش تصویری و اصول خبرنگاری با حضور زهرا رسول زاده از پایگاه خبری کاشان نیوز و سید جلال جلیلی از خبرگزاری پانا اصفهان آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط تعاملی و موثر آموزش و پرورش با رسانه های محلی افزود: در عصر موسوم به ارتباطات و اطلاعات، فعالیت فرهنگیان باید فراتر از چهاردیواری مدرسه در جامعه نشر پیدا کند و آموزش و پرورش دغدغه همگانی شده و مرجعیت معلم حفظ شود .

رییس سازمان دانش آموزی کاشان تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان با حضور موثر در رسانه ها، می توانند واقعیت های موجود در مدارس را در رسانه ها منتشر کنند و نظام پنهان درسی را در جهت تکمیل فعالیت آموزش رسمی به کار بگیرند.

وی گفت: هدف از فعالیت های مکمل در مدارس بخشی از فرآیند تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا با کسب مهارتهای زندگی آماده تصمیم سازی و تصمیم گیری هدفمند شده و در جامعه ایفای نقش کرده و مسیر خود را ترسیم کنند.

حکیمیان افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه، پس از شرکت در آزمون پایانی و در صورت کسب نمره قبولی می توانند اخبار و گزارش های مدرسه را در خبرگزاری پانا منتشر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار