امام جمعه اسلامشهر: انبیاء و پیامبران بعد ار ذات اقدس الهی معلمین بشریت بودند

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی رئیس ،شورای معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش اسلامشهر با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

کد مطلب: ۸۹۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: انبیاء و پیامبران بعد ار ذات اقدس الهی معلمین بشریت بودند

در این برنامه که در دفتر امام جمعه اسلامشهر برگزارشد، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر به ارائه گزارشی از فعالیتهای شش ماهه واحد پرورشی و فرهنگی اداره پرداخت و اظهار کرد: نیروهای ما با دغدغه وتوانمندی‌های خود موفق به کسب رتبه های برتر در زمینه‌های گوناگون شدند.

او در ادامه درخشش 2000نفر در مسابقات قرآن، عترت و نماز، کسب یکصد وسی عنوان استانی، برگزاری جشن عبادت با حضور سه هزار و پانصد دانش آموز پایه سوم ابتدایی در حرم امام راحل، حضور دانش آموزان وفرهنگیان در مراسم نماز جمعه، برگزاری نماز جماعت در واحدهای آموزشی را بخشی از فعالیت ها برشمرد و خواستار حمایت معنوی امام جمعه اسلامشهر و ارائه رهنمودهای لازم در زمینه سامان بخشی حوزه تربیتی شد.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با تبریک هفته امور تربیتی اسلامی بعثت تمامی پیامبران الهی را در راستای تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: انبیاء و پیامبران بعد ار ذات اقدس الهی معلمین بشریت بودند.

اودر ادامه خاطر نشان کرد: برای معلمان وکسانی که در راه انبیاء الهی گام بر میدارند تعلیم و تربیت افتخار بزرگی است .

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: در سوره‌های قرآن کریم ودریک آیه تعلیم مقدم بر تربیت و در آیات دیگر تربیت بر تعلیم ارجحیت داردو این را نشان از اهمیت تربیت دانش آموزان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر کار مجموعه آموزش و پرورش ومربیان پرورشی و تربیتی را بسیارباارزش دانست واین امرمهم را گام برداشتن در مسیر انبیاء الهی دانست.

امام جمعه اسلامشهر تاکید کرد: هر اندازه دانش آموزان را با قرآن، عترت و نماز آشنا کنید بهترین سعادت در دنیا و ذخیره و ثواب جهان آخرت است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار