مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: شفاف‌سازی در امور، امنیت و آرامش اولیاء و دانش‌آموزان مهمترین اهداف آموزش و پرورش اسلامشهر است

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرگفت: حضور معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان و مشارکت دستگاه‌های شهرستان و حضور اصحاب رسانه می‌تواند به موفقیت آموزش و پرورش کمک کند.

کد مطلب: ۸۹۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: شفاف‌سازی در امور، امنیت و آرامش اولیاء و دانش‌آموزان مهمترین اهداف آموزش و پرورش اسلامشهر است

حسینعلی بنار در دیدار با اصحاب رسانه با ارائه گزارش عملکرد شش ماه منتهی به بهمن 97 آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تمام توان خود را به کار گرفته تا علاوه بر شفاف‌سازی در امور، امنیت و آرامش اولیاء و دانش‌آموزان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.

او در ادامه با تأکید بر لزوم تبیین صحیح رسالت مدارس بیان کرد: با سیاست‌گذاری صحیح برنامه‌ها که منطبق بر سند تحول بنیادین است همگان خواهند دانست که در هر سن و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه باید با آن‌ها رفتار کرد تا سالم و صالح تربیت و شکوفا بار بیاییند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام مأموریت‌های خود نیست، افزود: قطعاً حضور معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان و مشارکت دستگاه‌های شهرستان و حضور اصحاب رسانه می‌تواند به موفقیت آموزش و پرورش کمک کند.

بنار با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامکی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: اولیاء و دانش‌آموزان می‌توانند مشکلات در حوزه مدارس و آموزش را مستقیماً به مدیر مجموعه انعکاس دهند و بیان کرد، کاهش سی درصدی پیامک‌های وارده از ابتدای مهرماه 97 تا کنون ارتباط و عملکرد صحیح آموزش و پرورش را نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با تدوین منشور اخلاقی و رفتاری، مدیران مدارس در راستای حقوق شهروندی ملزم شدند با رعایت این قوانین به تکریم ارباب رجوع بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطر نشان کرد: ساماندهی سرویس دانش‌آموزان، اعطای وام از صندوق ضروری بالغ بردوازده میلیارد تومان، توزیع ارزاق مایحتاج ضروری به دوازده هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و کم‌توان مالی، توانمندسازی و آموزش اولیای دانش‌آموزان در زمینه آگاهی‌بخشی از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جشن تکلیف در حرم مطهر امام راحل برای سه هزار دانش‌آموز از جمله اقدامات انجام شده در شش ماه گذشته در آموزش و پرورش اسلامشهر است.

بنار با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در حوزه پرورشی، کسب رتبه نخست در طرح مصباح‌الهدی (امام‌شناسی) در سطح استان تهران، توزیع بیست هزار جلد کتاب در زمینه قرآن، عترت و نماز بین دانش‌آموزان، حضور امام جمعه اسلامشهردر مدارس و تبیین ارزش‌های انقلاب، کسب بخش دیگری از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برشمرد.

او مهم‌ترین چالش آموزش و پرورش را کمبود فضاهای آموزشی برشمرد و خاطرنشان کرد: توسط خیرین مدرسه‌ساز در ابتدای سال تحصیلی جدید دو مدرسه ساخته و افتتاح شد و در حال حاضر نیز سه مدرسه در حال ساخت در شهرک واوان و همچنین هفته گذشته کلنگ چهار پروژه آموزشی در سطح شهر اسلامشهر به زمین زده شد و امیدواریم با افزایش این فضاهای آموزشی از تراکم جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان کاسته شود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار