تاخیر در آغاز ساعت کاری مدارس، ادارات و دانشگاههای برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد

پانا (یاسوج) - مدیرکل دفتر مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، فعالیت مدارس، ادارات و دانشگاههای برخی مناطق این استان فردا شنبه، ۱۱ اسفندماه با تاخیر آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تاخیر در آغاز ساعت کاری مدارس،  ادارات و دانشگاههای برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد

وحید محمدی تبار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی فعالیت ادارات استان فردا از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی اظهارکرد: به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر فردا شنبه، ۱۱ اسفند ماه ۹۷ ، کلیه ادارات، موسسات دولتی، بانکها، مدارس و دانشگاهها در شهرستانهای دنا و بویراحمد، بخش دیشموک و چاروسا با تاخیر از ساعت ۹صبح دایر می باشند.

لازم به ذکر است که پیش از این از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام شد؛ به علت بارش برف، یخ زدگی و برودت هوا کلیه مدارس شهرستان بویراحمد در هر سه مقطع تحصیلی، فردا در نوبت صبح با ۲ ساعت تأخیر شروع می شود، مدارس بخش مارگون و روستایی عشایر استان نیز فردا در نوبت صبح تعطیل هستند و مدارس بخش دیشموک بجز مدارس شهر و میرسالار فردا نوبت صبح تعطیل می باشند.

از روز چهارشنبه، هشتم اسفندماه دو سامانه بارشی وارد استان شده بود که امروز جمعه، دهم اسفندماه در برخی مناطق سردسیری و کوهستانی استان شاهد بارش برف بوده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار