اختتامیه دومین دوره جشنواره ۲۷ درجه  استان هرمزگان

هرمزگان (پانا) - آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی دانش آموزان سراسر استان ( جشنواره ۲۷ درجه) با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونین و کارشناسان ستادی آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح امروز در سالن فجر ملی گاز بندرعباس  برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
 اختتامیه دومین دوره جشنواره ۲۷ درجه  استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از معرفی ۱۳۲ دانش آموز برتر رقابتهای علمی پژوهشی در این جشنواره خبر داد و افزود : در این جشنواره ۹۴۱ دانش آموز هرمزگانی در قالب ۵۷۷ تیم در ۸ محور از جمله؛ هوافضا ،نانو ، پژوهش ، و تحقیقات علمی و ۲۸ گرایش با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: در این رقابت ها که با حضور ۵۰ داور و ۸ ناظر برگزار گردید، ۱۳۲ نفر از دانش آموزان با کسب عنوان برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافته و در این مراسم تقدیر شدند.

دادی زاده تصریح کرد: استان هرمزگان دارای ۲۲ پژوهش سرای دانش آموزی و ۹ آزمایشگاه دانش آموزی نانو بوده که دانش آموزان برای انجام فعالیت‌ های پژوهشی خود از خدمات این مراکز استفاده می ‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در دوره قبل نیز ۳۸۰ دانش آموز در قالب ۲۶۷ تیم در جشنواره ۲۷ درجه استان شرکت کردند.

گفتنی است، دومین دوره جشنواره ۲۷ درجه در محورهای هوافضا، نجوم، ایده شو، پژوهش، رباتیک، سازه های ماکارونی و هنر در بخش عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و انیمیشن از هشتم تا دهم اسفند در بندرعباس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار