محمدرضا لطفى «ریسِت» را مى سازد

تهران (پانا) - دومین فیلم سینمایى محمدرضا لطفى به نام «ریست» به تهیه کنندگى امیر سیدزاده در تهران ساخته مى شود.

کد مطلب: ۸۹۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا لطفى «ریسِت» را مى سازد

به گزارش مشاور رسانه‌اى فیلم، «ریست»به کارگردانى محمدرضا لطفى و تهیه‌کنندگى سیدامیر سیدزاده، پس از دریافت پروانه ساخت، پیش تولید خود را در تهران پشت سر مى‌گذارد تا پس از انتخاب بازیگران و لوکیشن‌ها، در هفته‌هاى آینده وارد مرحله فیلمبردارى شود.

عوامل این فیلم در حال مذاکره با چند چهره سینمایى و تئاترى براى ایفاى نقش اول فیلم هستند که به‌زودى قطعى خواهد شد. «ریست» دومین تجربه محمدرضا لطفى پس از فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» است که پس از اکران مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

فیلمنامه «ریست» که نویسندگى آن نیز برعهده لطفى است و با فرم و شمایل جدیدى ساخته خواهد شد، از ساختار متفاوت و زاویه اى نو برخوردار است و پیچیدگى هاى جالبى دارد که در سینماى ایران تجربه نشده است و حدود یک سال تحقیق و پژوهش آن به طول انجامیده و دو سال هم نگارش آن زمان برده است.

محمدرضا لطفی سال‌ها به عنوان منتقد و نویسنده سینمایی در نشریات و مطبوعات و رسانه‌هاى دیدارى و شنیدارى فعالیت داشته است و امیر سیدزاده تهیه‌کننده این فیلم نیز پیش از این آثاری همچون «مادر قلب اتمی»، «تنها دوبار زندگی می کنیم»، «زندگی جای دیگری است»، «آمین خواهیم گفت» را تهیه کرده و در سال جارى هم سه فیلم «سهیلا شماره ١٧»، «ناخواسته» و «پاسیو» را روى پرده سینماها داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار