اکران ویژه جنگ ستارگان در تبریز؛ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب

تهران (پانا) - نود دقیقه حساس در انتظار فوتبالدوستان ایرانی خواهد بود، جایی که تراکتورسازی در تبریز میزبان سپاهان مدعی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۷۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اکران ویژه جنگ ستارگان در تبریز؛ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب

بدون شک یکی از حساس‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر را باید دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز دانست؛ جایی که هر نتیجه‌ای غیر از برد می‌تواند شاگردان گری لینکز و امیر قلعه‌نویی را از رسیدن به صدر جدول دور کند.

تراکتورسازی نیازمندتر از سپاهان

هر چند 3 امتیاز برای دو تیم در این بازی بسیار مهم است، 3 امتیاز بازی برای تراکتورسازی بسیار مهم‌تر و حساس‌تر است، در حالی که سپاهان برای بازگشت به صدر برنامه دارد، شاگردان لینکز که در آخرین بازی خود مقابل سایپا متوقف شده بودند حالا استقلال تهران آماده را بالای سر خود می‌بینند و حتی ممکن است از دست دادن امتیاز، کسب سهمیه آسیا را هم برای آنها سخت‌تر کند؛ زنگ خطری که سرمربی اروپایی تراکتورسازی را وادار می‌کند حتی بدون حضور اشکان دژاگه هم تیمش را سراپا حمله کند.

اما آنها امروز در حالی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت که دو بازی آخر دو تیم با تساوی تمام شده است و تراکتورسازی در پنج بازی آخر روبه‌رو نتوانسته سپاهان را شکست دهد. هر چند تراکتورسازی در این فصل به لطف مالک متمولش تبدیل به تیمی کهکشانی شده است، نکته امیدوارکننده‌ای که برای سپاهانی‌ها وجود دارد این است که تراکتورسازی در دو بازی آخر خانگی که میزبان سپاهان بوده نتوانسته است این تیم اصفهانی را شکست دهد. به عبارت دیگر سپاهان در روزهایی که برای فرار از سقوط می‌جنگید هم مقابل تراکتورسازی شکست نخورد.

جنگ ستارگان

در کنار حساسیت‌های جدولی، باید به آمادگی بالای دو تیم هم اشاره کرد. در حالی سپاهان تنها تیم بدون باخت این فصل لیگ برتر است، تراکتورسازی با حضور لینکز تحولی مثبت را پذیرا شده و در نیم‌فصل دوم یکی در میان بازی‌هایش را برده و باخته است که هر دو برد به‌دست آمده تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم، در ورزشگاه یادگار امام تبریز ثبت شده است.

البته دیدار امروز تراکتورسازی و سپاهان می‌تواند دو برخورد بزرگ حاشیه‌ای هم داشته باشد، جایی که مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتورسازی امروز روبه‌روی تیم سابقش با پیراهن سپاهان قرار خواهد گرفت و باید در انتظار دقایقی سخت باشد. و البته در سمت مقابل احسان حاج‌صفی کاپیتان سابق سپاهان هم با پیراهن تراکتورسازی بازی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار