نخست وزیر ارمنستان: شخصی که اصفهان را بازدید نکند نمی‌تواند فرهنگ و هنر ایران را به خوبی بشناسد

تهران (پانا) - نخست وزیر ارمنستان که روز چهارشنبه به ایران آمده است، با هیات همراه خود به اصفهان سفر کرد تا بازدیدی از این شهر تاریخی داشته باشد.

کد مطلب: ۸۹۷۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نخست وزیر ارمنستان: شخصی که اصفهان را بازدید نکند نمی‌تواند فرهنگ و هنر ایران را به خوبی بشناسد

به گزارش ایسنا،پاشنیان، نخست وزیر ارمنستان در ابتدای سفر به همراه استاندار اصفهان و جمعی از اهالی رسانه به میدان نقش جهان آمد و با حضور در مسجد جامع عباسی و مسجد شیخ لطف الله از فرهنگ و تاریخ اصفهان اطلاعات بیشتری کسب کرد.

نخست وزیر ارمنستان در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران گفت: که ‌این دومین بار است که به اصفهان می‌آیم و اصفهان مرکز تاریخ و فرهنگ ایران است.

او ادامه داد: طی جلساتی که با استاندار اصفهان برگزار شد، قرار بر این شد تا برنامه‌های مشترکی با یکدیگر داشته باشیم و فکر می‌کنم این جلسات ادامه موفقیت سفر رسمی من در اصفهان باشد.

پاشنیان در خصوص هدف سفر خود به اصفهان تصریح کرد: هدف از سفر به اصفهان ملاقات با ارامنه است و بر این باورم شخصی که اصفهان را بازدید نکند نمی‌تواند فرهنگ و هنر ایران را به خوبی بشناسد.

نخست وزیر ارمنستان در خصوص پیش‌بینی روابط دو کشور تاکید کرد: توافقات خوبی حاصل این سفر است و فکر می‌کنم در آینده شاهد توسعه روابط دو کشور خواهیم بود.

او در پایان سخنان خود گفت: در روابط بین الملل باید به گونه‌ای پیش برویم که به منافع دو کشور آسیبی نرسد و به همکاری با کشورهای ثالث ادامه دهیم و هر مشکلی که به وجود می‌آید باید در محیطی دوستانه و همسایگی برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار