معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان: آنچه برای تحول در آموزش و پرورش نیاز داریم اراده و اندیشه است

اصفهان (پانا) - دوره آموزشی تولید فعالیت‌های یادگیری «عید و داستان» با محوریت داستان نویسی و قصه گویی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان: آنچه برای تحول در آموزش و پرورش نیاز داریم اراده و اندیشه است

شهین جوانیمعاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان در مراسم دوره آموزشی تولید فعالیت های یادگیری «عید و داستان» با محوریت داستان نویسی و قصه گویی که در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات معلمان استان برگزار شد، گفت:سرگروه های آموزشی مغزافزار آموزش هستند که بایستی فرآورده های آموزش که همان دانش آموزان هستند را در مدارس متجلی کنند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به راهکارهای سند تحول بنیادین گفت: بسیاری از این راهکارها در مدارس قابلیت اجرایی دارد و لازمه اجرایی شدن ، وجود مدیران و نیروهای توانمند است.توانمندسازی مدیران یک دغدغه است که همه جا به آن توجه ویژه ای شده است .
وی در ادامه با توجه به مراحل مدل نظارتی سینرژیک بیان داشت: در نظارت هم افزایی ناظر و معلم در مورد برنامه هایی برای تقویت و بهبود عملکرد و توسعه حرفه ای با هم توافق می کنند و هر دو به برنامه ریزی عملیاتی بعدی می پردازند.

شهین جوانی در پایان افزود: آنچه برای تحول در آموزش و پرورش نیاز داریم اراده و اندیشه است. اندیشه ها را روی فرکانس شادی تنظیم کنیم تا انعکاس آن منجر به یادگیری لذت بخش و نشاط آور و خلاقیت پرور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار