برترین های مدیریت بحران استان در سال ۹۷ مورد تقدیر قرار گرفتند

بیرجند(پانا) ـ آیین تجلیل از برترین های استان در سال ۹۷ درحوزه مدیریت بحران با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران ، فعالین این حوزه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برترین های مدیریت بحران استان در سال ۹۷ مورد تقدیر قرار گرفتند

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ، در این مراسم با بیان اینکه کار در حوزه مدیریت بحران و تلاش برای نجات جان انسان ها یک موهبت الهی است، افزود: چه در متون دینی و آموزه های اسلامی و چه در ادبیات و تمدن چندین ساله ما این مهم به طور جد در بالاترین سطح مورد توجه قرار گرفته است.

اسماعیل نجار ، با بیان اینکه ایران جزو کشورهای پرحادثه دنیا است، افزود: از ۴۶ حادثه شناخته شده در دنیا ۳۵ حادثه در ایران اتفاق می افتد که ایران را در زمره کشورهای پرحادثه جهان قرار داده است.
معاون وزیر کشور ، با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی آمادگی نیروهای امدادی در سطح بالایی قرار دارد، افزود: این آمادگی ها هر روز باید در ابعاد کمی و کیفی افزایش پیدا کند.
نجار ، با تاکید بر اینکه افرادی که در این حوزه تلاش می کنند دارای روحی بزرگ هستند، افزود: مطابق با آموزه های دینی ما هر کس انسانی را نجات دهد به مثابه نجات کل بشریت است ؛ از این رو کسانی که در این زمینه تلاش می کنند دارای مقام و رتبه ی بسیار بالای نزد پروردگار متعال هستند.

اونوع دوستی را بالاترین درجه انسانیت دانست و تصریح کرد: تلاش این عزیزان که مصداق بارز نوع دوستی است با هیچ ابزاری قابل جبران نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار