در آیین اختتامیه اکران فیلم های رشد در خراسان جنوبی انجام شد: اهدای تندیس جشنواره به مدیر کل آموزش و پرورش استان

بیرجند(پانا) ـ تندیس چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد توسط رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان پژوهش و نماینده اعزامی وزارت در جشنواره بین المللی فیلم رشد به واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اهدا شد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
در آیین اختتامیه اکران فیلم های رشد در خراسان جنوبی انجام شد: اهدای تندیس جشنواره به مدیر کل آموزش و پرورش استان

روح ا... رضا علی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، اظهار کرد: فیلم تاثیر زیادی در هویت بخشی به جوانان داشته و در رشد شخصیت دانش آموزان تاثیرگذار است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان پژوهش و نماینده اعزامی وزارت در جشنواره بین المللی فیلم رشد در خراسان جنوبی با اشاره به راهیابی یک هزار فیلم به جشنواره چهل و هشتم تصریح کرد: از این تعداد 440 فیم به عنوان آثار منتخب معرفی شدند که از این تعداد 47 فیلم برای اکران به خراسان جنوبی ارسال شد.

وی، برنامه ریری مناسب و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود را مهم ترین عامل افزایش استقبال دانش آموزان دختر و پسر خراسان جنوبی ا ز فیلم های این جشنواره دانست و ابراز داشت: وقتی یک فیلم به نمایش در می آید هر بیننده ای از یک زاویه خاص به آن نگاه می کند و این امر در مدارس تفکر انتقادی را در دانش آموزان تقویت می کند.

رضاعلی، اضافه کرد: میزان یادگیری از طریق حس بینایی بسیار زیاد است و در واقع ۷۸ درصد آموزه های ما از طریق حس بینایی و شنوایی به دست می آید و یک فیلم این قدرت را دارد که هم حس بینایی و هم حس شنوایی را فعال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار