تکریم و معارفه رئیس اداره حفاظت از محیط‌ زیست شهرستان تفت

تفت (پانا) - "نیره ملایی پور" در این تکریم و معارفه رئیس اداره حفاظت از محیط‌ زیست شهرستان تفت بیان داشت: به دلیل وجود منطقه شکارممنوع شیرکوه و پناهگاه بودن این شهرستان برای حیات‌وحش، این شهرستان جایگاه ویژه‌ای در حوزه حفاظت از محیط‌زیست استان یزد رادار است.

کد مطلب: ۸۹۷۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه رئیس اداره حفاظت از محیط‌ زیست شهرستان تفت

با حضور مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان، فرماندار، معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست در فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.
مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان در ادامه افزود: با توجه به اینکه محیط‌زیست طبیعی شهرستان تفت از اهمیت والایی برخوردار است سعی شده در انتخاب رئیس جدید از فردی استفاده شود که در این حوزه دارای تخصص باشد.
ملایی پور خاطرنشان کرد: محمدرضا خواجه رئیس سابق اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان از مدیران فعال و پویا است و از خدمات ایشان در جایگاه دیگری استفاده خواهیم نمود و از حسین عباسیان رئیس جدید این اداره نیز خواستارم با مدیریت ارشد شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشد تا در حوزه‌های مختلف محیط زیستی شاهد پیشرفت برطرف شدن مشکلات باشیم.
"محمد محامدی" نیز در این مراسم خواستار نگاه ویژه به شهرستان تفت در حوزه‌های محیط زیستی شد و اظهار داشت: در گزارش‌هایی که در جلسات مختلف ارائه داده‌ام با توجه به نزدیکی به مرکز استان و حضور پرشمار هم استانی‌ها در ییلاقات شهرستان، خواستار نگاه ویژه مدیران استانی به شهرستان تفت شده‌ام.
فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: جمع‌آوری پسماند در شهرستان یکی از دغدغه‌های محیط زیستی است و در تمامی سال با توجه به حضور گردشگران و هم استانی‌ها در مناطق ییلاقی شهرستان با مشکلات جمع‌آوری و دفن زباله‌ها روبرو هستیم و در این زمینه نیازمند نگاه استانی به این موضوع هستیم.
محامدی با تقدیر از فعالیت‌های "محمدرضا خواجه" در دوران مدیریت هفت‌ساله خود در اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان برای "حسین عباسیان" رئیس جدید این اداره آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار