معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

خودروی سواری به نفر برتر کنکور ۹۸ تعلق می گیرد

هرمزگان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت کنکور و ضرورت موفقیت دانش آموزان، اظهار داشت: جهت تشویق دانش آموزان جوایزی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است که به نفر برتر یک دستگاه خودروی سواری تعلق خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۹۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
خودروی سواری به نفر برتر کنکور ۹۸ تعلق می گیرد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: علاوه بر یکدستگاه خودرو ۹۹ جایزه ارزنده دیگر نیز برای دانش آموزان برتر کنکور سال ۹۸ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خودروی نفر برتر هم اکنون در جایگاه تعیین شده مقابل دبیرستان نمونه آیت الله خامنه ای قرار داده شده است، بیان داشت: آموزش و پرورش هرمزگان همه ظرفیت های خود را برای موفقیت دانش آموزان به کار گرفته است که امیدواریم دانش آموزان در این آزمون مهم، آنچه را که شایسته نام هرمزگان است رقم بزنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: بر اساس برنامه کیفیت بخشی آموزشی در آموزش و پرورش، برنامه ریزی های جامع پیرامون کنکور در حوزه متوسطه به عمل آمده است و فعالیت های اجرایی به طور مرتب پایش و رصد می شود.

قویدل همچنین اظهار داشت: نقش کنکور در دوره آموزشی بسیار مهم است که عوامل آموزش و خصوصا دبیران دروس پایه و تخصصی باید با به آن توجه ویژه داشته باشند‌.

وی با بیان اینکه براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هرمزگان در سه سال گذشته موفق شد در زمینه کنکور از رتبه ۲۳ به ۱۷ ارتقاء یابد، اظهار کرد: با توجه به سیر موفقیت استان در ارتقای شاخص قبولی دانش آموزان و رتبه استان، هدفگذاری کنکور سال 98 جهش هرمزگان به رتبه 16 است که امیدواریم در سایه اهتمام همه عوامل و همراهی اولیا و مربیان بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار