فرماندار سمنان:

آماده سازی 50 واحد آموزشی برای اسکان زائران حرم رضوی

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان، از آماده سازی بیش از ۵۰ واحد آموزشی شهرستان سمنان برای اسکان زائران حضرت امام رضا(ع) و نیز مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی 50 واحد آموزشی برای اسکان زائران حرم رضوی

سیدعباس دانایی در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان سمنان، به فعالیت ۱۱ کمیته در ستاد خدمات سفر شهرستان در نوروز ۹۸ بر رصد نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کمیته ها در ارائه خدمات در نوروز ۹۷ اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات در سه محور جامعیت، جذابیت و تنوع مطلوب به نسبت نوروز ۹۷ در دستور ۱۱ کمیته خدمات سفر شهرستان سمنان قرار دارد.

فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سمنان با بیان اینکه 50 مدرسه شهرستان سمنان با 320 کلاس درس برای اسکان زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و مسافران نوروزی در ایام نوروز 98 آماده اسکان می شوند، اضافه کرد: آمادگی دو سالن مدیریت بحران برای اسکان ضروری مسافران، بهره برداری از دو باغ گل محمدی و گل نرگس برای بازدید مسافران نوروزی، بازسازی نمازخانه های شهر سمنان، برگزاری برنامه های نوروز خوانی، برگزاری جشنواره های متنوع، پاکسازی معابر و دیوارهای سطح شهر، پاکسازی جایگاه گاز و بنزین، اسقرار پایگاه های ایمنی سلامت در ورودی ها و سطح شهر، آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی از ابتدای اسفند بصورت حضوری و اینترنتی و ... به عنوان دیگر برنامه های این ستاد در نوروز 98 در شهرستان سمنان است.

دانایی با تاکید بر ضرورت هماهنگی و تعامل مطلوب بین کمیته های این ستاد در ارائه خدمات، از حضور برخی از وزیران در تعطیلات نوروز در شهرستان سمنان نیز خبر داد و گفت: برای توسعه اطلاع رسانی از خدمات ستاد سفر شهرستان سمنان دو شبکه مجازی نیز برای مسافران و زائران حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه سمنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس در ایام تعطیلات شاهد عبور میلیون ها نفر زائر امام رضا(ع) و مسافر نوروزی است، اظهارداشت: کیفیت خدمات سفرهای نوروزی اهمیت زیادی دارد و دستگاه های متولی باید بهترین خدمات رسانی را در این ایام تدارک ببیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار