معاون پرورشی و تربیت بدنی فیروزه :

تربیت اجتماعی و اعتلای شخصیت دینی، چشم انداز تربیت شهروند مفید و صالح در جامعه است

هفته امور تربیتی

فیروزه (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزه به مناسبت 8 اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امورتربیتی با خبرنگار پانا گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی و اعتلای شخصیت دینی، چشم انداز تربیت شهروند مفید و صالح در جامعه است

خادریان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزه درگفتگو با خبرنگار پانا، 8 اسفند را که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر به عنوان بنیانگذاران نهاد امور تربیتی در مدارس است را به همه مربیان گرامی و پرتلاش فیروزه تبریک گفت و با آرزوی سلامتی و توفیق، قوت روز افزون برای همگانی که در مسیر تربیت نسل آینده ساز جامعه تلاش می کنند ، از خداوند متعال خواهان شد.

وی ادامه داد: هر ساله ، هفته امور تربیتی، یاد آور خاطره بزرگ مردان انقلاب شهیدان رجایی و باهنر است که با هدف حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دستاورد های انقلاب و توجه به تقش فعالیتهای تربیتی در مدارس ستاد امور تربیتی را پایه گذاری کردند .

خادریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه مربیان پر تلاش و دلسوز امور تربیتی که به شایستگی طلایه داران فعالیت های تربیتی در مدارس هستند دیگر بار تبریک گفت و خاطرنشان کرد: به امید انکه در سایه تلاش و همدلی و در راستای تحقق سند تحول بنیادین با تقویت تربیت اجتماعی و اعتلای شخصیت دینی بتوانیم فرزندانی صالح ،عبدی نیکو و شهر وندی مفید برای جامعه تربیت نمایم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزه ، در پایان سخنانش به نقش بی بدیل تربیت صحیح و حرکت در مسیر پرورش استعداد های بالقوه و آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان به عنوان هدفی متعالی و نیاز مبرم تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار