اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در شیراز

شیراز (پانا) - معاون صنعت و معدن فارس از آغاز طرح نظارت بر بازار شب عید در ابتدای بهمن ماه در شیراز خبر داد و افزود: این طرح تا ۲۰ فروردین ماه 98 ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در شیراز

محمد ابراهیم صداقت گفت: طرح نظارت بر بازار و خدمات ویژه نوروز ۹۸ از ابتدای بهمن آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده توسط ۲۰۰ بازرس و ناظر به صورت نامحسوس در شهرستان شیراز انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تنظیم بازار، تامین کالا‌های اساسی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود.

به گفته‌ی وی، بازرسان بر نحوه عرضه و فروش اقلامی از جمله لبنیات، گوشت، مرغ، آجیل، شیرینی‌جات، خواربار، روغن موتور، مواد شوینده، حبوبات، کیف و کفش، برنج، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ و میوه نظارت می‌کنند.

نظارت بر شرکت‌های مسافربری هوایی و...، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذا خوری‌ها، رستوران‌های بین شهری انبار‌ها و سردخانه‌ها، پارکینگ‌ها و خشکشویی‌ها نیز از دیگر برنامه‌های بازرسان بازار شب عید است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه بازرسان از ساعت ۷ و نیم تا ۹ شب هر روز و حتی روز‌های تعطیل به صورت مداوم از اماکن بازدید می‌کنند، از شهروندان و مسافران خواست تخلفات را به سامانه ۱۲۴ و یا به شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار