پیام تبریک رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت هفته تربیت اسلامی

چهاردانگه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه طی پیامی روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۹۷۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت هفته تربیت اسلامی

متن پیام سعیده سید مومن بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای امورتربیتی علی الخصوص معماران امورتربیتی شهیدان رجایی و باهنر ، هشتم اسفند یاد آور تولد نوین "پرورش " در نظام تعلیم و تربیت ایران است. پرورشی که متناسب با اهداف جمهوری اسلامی که همانا تربیت مسلمان ناب است طراحی شده . شهیدان رجایی و باهنر نیک دانستند که تعلیم بدون تربیت معنوی ،جامعه آرمانی جمهوری اسلامی را به بار نخواهد نشاند بنابراین در نخستین گام ها نهاد پر برکت امور تربیتی را بنا نهادند.

امورتربیتی ، آن گونه که بنیان گذاران فقید در طراحی افق مأموریتی ، آن را ترسیم کرده اند ، در چارچوب تعالیم معارف و آموزه های بلند اسلامی مان ، این ظرفیت را دارد که زمینه رشد و تعالی دانش آموزان را برای دست یابی به مراتبی از « حیات طیبه » فراهم آورده و آن ها را با احراز آمادگی برای زندگی سرشار از طراوت و شادابی آماده نماید.

امور تربیتی جایگاهی بس ارزشمند دارد که وظیفه خطیر آن توجه به تربیت دانش آموزان و هدایت آنان به سمت تهذیب و ارزشهای دینی است رسالتی سترگ که عهده دار تعمیق و گسترش فرهنگ دینی و حرمت نهادن به ارزشها و عمل به فضایل اخلاقی در محیط مدرسه است و این امر ، کار دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت بخصوص مربیان پرورشی را سخت و دوچندان می کند چرا که هدایت جامعه به سمت حیات طیبه مورد انتظار در جهانی که به وا سطه گسترش ارتباطات و اطلاعات و شکل گیری فضای رسانه ای و به تبع آن هجمه های فرهنگی مخرب که تهدیدی جدی برای جامعه ، خانواده ها و مدرسه بوده نقش آفرینی قوی تری را در تربیت متربیان می طلبد.

لذا اینجانب فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به مجموعه همکاران نظام تعلیم و تربیت، به ویژه دست اندرکاران امور پرورشی و فرهنگی منطقه و معاونین و مربیان عزیز امورتربیتی مدارس تبریک گفته و امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعالی و در پرتو رهبری عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق آرمانی حیات طیبه موفق و موید باشید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار