توزیع پوشاک در بین دانش آموزان نیازمند اسدآباد به مناسبت عید نوروز

همدان (پانا) - مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب الزمان (عج) فروردین ماه سال ۱۳۸۳ با بودجه اولیه ۱۰ میلیون تومان تأسیس شد که اکنون مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان در این مؤسسه هزینه شده که این مبلغ توسط خیرین و مردم شریف اسدآباد تأمین می شود.

کد مطلب: ۸۹۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع پوشاک در بین دانش آموزان نیازمند اسدآباد به مناسبت عید نوروز

رئیس مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب الزمان (عج) با بیان این که ۳۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی و جهیزیه مؤسیه صاحب الزمان قرار گرفته اند اظهار کرد: سالانه ۷۰۰۰ نفر از نیازمندان نیز پوشاک مورد نیاز خود را از این مؤسسه دریافت می کنند.
حشمت الله حمزه ای در خصوص درآمد و هزینه های مؤسسه گفت: مؤسسه صاحب الزمان غیر از حمایت های خیرین منبع درآمد دیگری ندارد در حالی که ۱۷۵۰ نفر از این مؤسسه حقوق دریافت می کنند.
او با اشاره به این که هر سال خیرین مبالغ مختلفی را به مؤسسه کمک می کنند افزود: سال گذشته مبلغی معادل ۵۴۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری و همه آن صرف تأمین اقلام مورد نیاز ایتام شد.
رئیس مؤسسه خیریه صاحب الزمان در پایان گفت: به مناسبت عید نوروز ۲۰۰۰ جفت کفش،۶۰۰ دست کت و شلوار، ۱۲۰۰ دست مانتو و شلوار و پیراهن و شلوار بین ۳۸۰۰ نفر از دانش آموزان نیازمند و ایتام شهرستان اسدآباد توزیع خواهد شد.
امیرمحمد زهدی اسد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار