حامد زمانی: بله، یک عمر پلی‌بک خوانده‌ام

تهران (پانا) - حامد زمانی چند روز پس از انتشار ویدئوی پرحاشیه اجرای پلی‌بکش در جشن چهل سالگی انقلاب در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با انتشار متنی علیه منتقدانش موضع گرفت.

کد مطلب: ۸۹۷۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حامد زمانی: بله، یک عمر پلی‌بک خوانده‌ام

طی روزهای گذشته ویدئوی کوتاهی از اجرای حامد زمانی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسید او در این مراسم لب‌خوانی می‌کرده، به یک باره متن شعر از یادش رفته و صحنه را ترک کرده است.

انتشار این ویدئو موجب بروز حاشیه‌ها و انتقاداتی علیه این خواننده شد. شائبه اجرای پلی‌بک حامد زمانی و انتقادات از او زمانی صورت جدی‌تری پیدا کرد که هم زمان این شایعه به‌صورت فراگیر در فضای مجازی پخش شد که او برای این اجرا رقمی بالغ بر ۹ میلیون تومان پول دریافت کرده است! شایعه‌ای که البته نه از طرف زمانی و نه از سوی برگزارکنندگان با هیچ واکنشی مواجه نشد.
واکنش مجازی پس از یک هفته سکوت انتشار این ویدئو و انتقادات از آن طی روزهای گذشته با سکوت حامد زمانی و مسئولان برگزاری این مراسم همراه بود تا اینکه زمانی امروز و در صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی با انتشار متنی نسبت به این حواشی واکنش نشان داد. زمانی در بخش‌هایی از متن عجیب و پرکنایه خود با تیتر «اعتراف‌ میکنم پلی‌بک کردم!» نوشت: «اونجا که «برانداز» و «جمهوری‌اسلامی» بهم میرسن؛ «بسیج» و «اپوزوسیون»؛ «بسیجی» و «منفعت‌طلبی»؛ اونجایی که «دین» و «دروغ»؛ «شیعه» و «تهمت و بردن‌آبرو»؛ اونجا که «خامی» و «ادعا» و «خطا» و «طلبکاری» و اون نقطه‌ای که «مکتب» و «جو» و «دانشگاه» و «جهل‌» بهم میرسن؛ یکی اشتباهیه! و اون منم!»

گزارش: امیرحسین اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار