در گفت‌وگوی پانا با دبیر نمایشگاه حجاب و عفاف سماء مطرح شد

70 نشان ایرانی در نمایشگاه اسلامی ایرانی «سماء»

تهران (پانا) - دبیر نمایشگاه حجاب و عفاف سماء از حضور 70 تولیدکننده داخلی با محصولات اسلامی – ایرانی در نمایشگاه حجاب و عفاف سماء خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
70 نشان ایرانی در نمایشگاه اسلامی ایرانی «سماء»

زینب دولتی دبیر رویداد اسلامی ایرانی حجاب و عفاف سماء که در آستانه سال نو ایرانی نمایشگاهی از محصولات صنعت پوشاک داخلی خصوصا محصولات با مشخصه ایرانی اسلامی را در معرض بازدید علاقه‌مندان می‌گذارد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره این رویداد فرهنگی اظهار کرد: نمایشگاه محصولات اسلامی ایرانی سماء به مدت 4 روز از 17 تا 20 اسفند 97 در بلوار نیروی زمینی اتوبان ارتش، سالن سروناز برگزار می‌شود. بیش از 70 نشان ایرانی محصولات خود را شامل پوشاک بانوان، چادر، مانتو، روسری، ملزومات حجاب، کیف و کفش، چرم، اکسسوری و زیورآلات و لوازم دکوری به فروش می‌رسانند.

دبیر رویداد اسلامی ایرانی حجاب و عفاف سماء هدف از این نمایشگاه را حمایت از تولیدکنندگان محصولات ایرانی عنوان کرد و گفت: جمعی از جوانان به صورت خودجوش و با حمایت موسسه قران و عترت اسوه تهران این نمایشگاه را برگزار می‌کنند.

وی درباره معیارهای انتخاب تولیدات این نمایشگاه گفت: گروه‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند محصولاتی با الگوهای اسلامی و دارای المان‌های ایرانی تولید و عرضه می‌کنند. همچنین در این محصولات تاحد ممکن مواد اولیه داخلی به کار رفته است.

دولتی افزود: علاوه بر نشان‌های معروف و شناخته‌شده داخلی، در این نمایشگاه نشان‌هایی با محصولات باکیفیت که هنوز شناخته‌شده نیستند حضور خواهند داشت تا بی‌واسطه محصولاتشان را به مخاطب عرضه کنند.

دبیر این نمایشگاه یکی از برنامه‌های جنبی رویداد اسلامی ایرانی حجاب و عفاف سماء را کمک به ارتقای برندهای داخلی عنوان کرد و گفت: کلاس‌هایی در زمینه آموزش مدیریت برند و کسب و کار در فضای مجازی نیز در کنار نمایشگاه برای گروه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به تخفیف 5 تا 20 درصدی محصولات نمایشگاه گفت: علاوه بر این تخفیف‌ها طرح تعویض چادر کهنه با نو را داریم که با عنوان طرح فردوس برگزار می‌شود که طی آن خانم‌ها می‌توانند با هزینه پایین یک چادر باکیفیت خریداری کنند. همچنین هر شب با برگزاری قرعه‌کشی به بازدیدکنندگان نمایشگاه جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر برند ایرانی «سماء» در پایان به تولید برخی محصولات حجاب و عفاف با نشان «سماء» اشاره کرد و گفت: ما شش سال است که در نمایشگاه قرآن تهران حضور داریم، اما از یک سال پیش، به دلیل جای خالی برخی محصولات در بازار، وارد عرصه تولید شدیم. این نشان به تولیدات محصولاتی می‌پردازد که دارای استایل پوشیده است و مورد پسند اقشار بیشتری از مخاطبان واقع می‌شود.

رویداد عفاف و حجاب ایرانی اسلامی سماء روزهای 17 تا 20 اسفندماه 97 در بلوار ارتش، بلوار نیروی زمینی، سالن سرو ناز برگزار خواهد شد. در این رویداد، تولیدکنندگان صنعت پوشاک و حجاب و عفاف در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار