فعالان اقتصادی خود را با محیط کسب و کار وفق دهند

رشت (پانا) -رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به لزوم استفاده از فناوری های نسل چهارم در محیط کسب و کار تاکید کرد: فعالان اقتصادی باید خود را با محیط کسب و کار وفق دهند.

کد مطلب: ۸۹۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالان اقتصادی خود را با محیط کسب و کار وفق دهند

رضا مسرور روز چهارشنبه در جشنواره مهارت آموزی گردشگری با اشاره به امضای تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل فنی و حرفه ای گیلان برای افزایش مهارت بین فعالان حوزه های مختلف محدوده این منطقه اظهار کرد: دنیای امروز به مهارت افراد اهمیت می دهد و مدرک تحصیلی از اهمیت کمتری نسبت به مهارت برخوردار است.
وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن گیلان، یکی از مشکلات این استان نبود مهارت در گردشگری و هدایت گردشگران برای استفاده هرچه بهتر از مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی و همچنین در آمد زایی فعالان صنایع دستی با فروش محصولاتشان است.
مسرور تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص مهارت آموزی به فعالان حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی تا دو سال آینده این منطقه به عنوان الگو برای کشور معرفی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به تفاوت محسوس محیط کسب و کار امروزی با دوسال گذشته تصریح کرد: فعالان اقتصادی زمانی می توانند موفق شوند که خود را با محیط کسب و کار و با فناوری های نسل چهارم وفق دهند.
مسرور با اشاره به نوسانات قیمت ارز در کشور و کاهش سفرهای خارجی و استقبال مردم از سفرهای داخلی افزود: استان گیلان با وجود همه ظرفیت ها برای جذب گردشگر، کارهای نکرده بسیاری در این حوزه دارد و باید شرایطی فراهم شود تا گردشگران به صورت هدفمند وارد این استان شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد: باید محیط کسب و کار توسط فعالان اقتصادی رصد شده و در بخش های سود آور نقش آفرین باشند و باید بگویم یکی از حوزه ها استفاده از فناوری های موج چهارم است و یقین دارم که اقتصاد کشور در آینده نزدیک به این سمت می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار