معاون تربیت بدنی خراسان شمالی:

شادی درونی دانش آموزان بدنبال حل مسئله بوجود می آید

بجنورد (پانا) - معاون تربیت بدنی خراسان شمالی در مراسم آیین سپاس مربی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان نمونه مصلی نژاد ،گفت: شادی درونی دانش آموزان بدنبال حل مسئله بوجود می آید.

کد مطلب: ۸۹۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شادی درونی دانش آموزان بدنبال حل مسئله بوجود می آید

حسن لنگری ، معاون تربیت بدنی خراسان شمالی با تأکید بر واژه " حل مسئله" بیان داشت: امروزه در مدارس دانش آموزان با آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند که باید حل مسئله کنند که بدنبال این امر ، شادی درونی برای دانش آموزان بوجود می آید.

معاون تربیت بدنی خراسان شمالی با اشاره به نقش تربیت انسان ها بویژه دانش آموزان در پیشرفت جامعه گفت: تربیت دانش آموزان باید بصورت همه جانبه صورت پذیرد تا در زندگی موفق شوند، نه اینکه بصورت یک جانبه انجام گیرد.

وی نقش معلمین را در پیشرفت جامعه مهم تلقی کرد و ادامه داد: معلمین باید به مسائل اطراف خود توجه کنند و در کنار هم قرار گیرند تا در زمینه رشد اجتماعی موفق شوند و دانش آموزان نیز باید از معلم و مدیر خود مطالبه گر باشد، همچنین روحیه نقد پذیری در مدارس تقویت گردد بخصوص در مقطع متوسطه دوم ، که دانش آموزان باید هوشیار باشند درجامعه باید به مشکلات دیگران نیز توجه داشته باشند ، تفکرکنند و حل مسئله نمایند تا جامعه ای سالم داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار