شاهرودی: کمتر از 20 روز تا انتخابی المپیک مانده است، باشگاه‌ها وضعیت تیم ملی امید را درک کنند

تهران (پانا) - دستیار زلاتکو کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران یکبار دیگر از باشگاه‌ها درخواست نهایت همکاری با این تیم را مطرح کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شاهرودی: کمتر از 20 روز تا انتخابی المپیک مانده است، باشگاه‌ها وضعیت تیم ملی امید را درک کنند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی مربی تیم ملی فوتبال امید در آستانه آغاز اردوی اسفندماه و آخرین اردوی این تیم به منظور حضور در مرحله مقدماتی بازی ها گفت:پیش از این هم گفته شده که این اردو برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. ماه ها تلاش کرده ایم و نفرات زیادی را در اردوهای مختلف و بازی های تدارکاتی ارزیابی کردیم. حالا که تقریبا به فهرست نهایی رسیده ایم اردوی آخر برای آماده سازی تیم امید از اهمیت زیادی برخوردار است.

مربی تیم ملی امید با اشاره به شرایط امید های فوتبال ایران در اردوی گذشته گفت:همه چیز برای برگزاری یک اردوی بسیار خوب در بهمن ماه فراهم بود اما متاسفانه تعداد زیادی از نفرات در این اردو حاضر نشدند و نتوانستیم از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنیم. اردوی اسفند آخرین فرصت در آستانه آغاز مسابقات است وطبیعتا حضور همه بازیکنان دعوت شده برای ما اهمیت زیادی دارد. باید آخرین مرحله از کارهای تاکتیکی و برنامه های کادر فنی را در این اردو انجام بدهیم تا با آمادگی کامل وارد رقابت ها شویم. کمتر از 20 روز تا آغاز مسابقات باقیمانده و امیدواریم باشگاهها این شرایط را درک کنند. در واقع همکاری باشگاهها برای تیم امید تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

شاهرودی در پایان گفت:امیدوارم نتیجه زحمات تیم را به خوبی در این اردو ببینیم و تمرینات با حضور تمامی نفرات کامل شود. قطعا کار آسانی نخواهیم داشت و در مسابقات فروردین ماه با حریفان قدرتمندی دیدار می کنیم. همراهی و حمایت باشگاهها با حضور تمامی نفرات می تواند باعث شود تیم امید در این رقابت ها به نتیجه خوبی دست یابد و با قدرت به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار