آغاز به کار قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا از 8 اسفند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی از افتتاح سامانه پایش تصویری مرکز فرماندهی و کنترل ناجا خبر داد و استفاده از سامانه‌ها، تجهیزات و فناوری‌های نوین را برای ارتقاء و سرعت بخشی و دقت بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر دانست.

کد مطلب: ۸۹۷۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا از 8 اسفند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح سامانه پایش تصویری مرکز فرماندهی و کنترل ناجا، اظهار کرد: امروز سامانه‌های پایش تصویری این مرکز راه‌اندازی شد و به 20 سامانه ارتقاء یافت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: تمام ماموریت‌های مربوط به پلیس‌های تخصصی در این مرکز تجمیع شده و پایش به صورت تصویری و نوشتاری در سراسر کشور رصد می شود.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: به همت معاونت عملیات و فاوا ناجا این مرکز ارتقاء یافته است و ان شاءالله بتوانیم در حوزه ترافیک، پیگیری و پی جویی جرایم و موارد دیگر به کمک این سامانه تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان را داشته باشیم و امنیت،‌آرامش و آسایش آنها را بیش از پیش تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا کار خود را آغاز می‌کند و آماده ارائه خدمت به شهروندان است، گفت:قرارگاه نوروزی ترافیک نیز از 24 اسفند تا 17 فروردین ماه 98 آماده فعالیت خواهد بود؛‌ البته حضور ماموران پلیس تا پایان تعطیلات و بازگشت مسافران نوروزی خواهد بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور سامانه‌ها،تجهیزات و فناوری‌های نوین را برای ارتقاء و سرعت بخشی و دقت بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: حدود 5 تا 8 دستگاه زیرمجموعه قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا خواهند بود.

سردار اشتری در پاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران درباره اینکه در طرح نوروزی چه تعداد نیرو پلیس به کار گیری می شود، افزود: اکثر همکاران در طول این ایام آماده به ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند اما بیش از 150 هزار نیرو به صورت تمام وقت به هموطنان و مسافران عزیز ارائه خدمت خواهند کرد.

فرمانده ناجا درباره افتتاح سامانه‌ها عنوان داشت: بیش از 95 درصد سامانه‌های پلیس به دست متخصصان داخلی طراحی و تجهیز شده و به جز برخی تجهیزات خاص همگی تولید داخل است.

این مقام ارشد انتظامی به هموطنان عزیز توصیه کرد: در سفرهای نوروزی حتما به تذکرات نیروی انتظامی توجه کرده و با رعایت، قوانین سفر خود را مدیریت کنند تا خاطری آسوده داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار