تجلیل از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و به همت کارشناسی امور بانوان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از بانوان شاغل در اداره تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این برنامه که با حضور نصیری مدیر و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد، ضمن اجرای مولودی خوانی و مراسم جشن میلاد دخت نبی به بانوان حاضر هدایایی اهداشد.

بهروز نصیری ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و زن گفت: از آنجا که چگونگی رفتار مادر با کودک در شکل دهی ساختار شخصیتی او تأثیری چشم گیر دارد، در محیط خانه و اجتماع برجسته ترین نقش مادر نقش تربیتی است زیرا ویژگی عاطفی زنان برای ایفای نقش مادری و تربیت اولاد ساخته شده و مهم ترین نقشی که از یک مادر انتظار می رود چیزی جز نقش تربیتی او نمی تواند باشد.

نصیری با اشاره به تاثیر سلامتی و نشاط مادر بر فضای خانه و بچه‌ها گفت: زنان محور سلامت خانواده هستند و بچه ها از نظر عاطفی با مادر پیوند مستحکمتری دارند به نحوی که اگر در خانه‌ای مادر کسالت داشته باشد اعضا و فضای خانه هم دلگیر می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: تمام ابعادی که برای زن متصوّر است و برای یک انسان متصوّر است، در فاطمه زهرا علیهاالسلام جلوه کرده و بوده است.

نصیری گفت: نقش و حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی،فرهنگی بسیار با اهمیت است و به حدی مقام زن و مادر والا و با ارزش می باشد که با توجه به شخصیت ویژه حضرت فاطمه الزهرا(س) روز میلاد این بانوی عظیم الشأن به عنوان روز زن نامگذاری شده است؛ حضرت زهرا (س) الگوی استقامت و بردباری برای زنان عالم هستند و در تمام زمینه‌ها مردم جامعه و به خصوص بانوان می‌توانند از ایشان الگو بگیرند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار