مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی:

880 پایگاه و مدرسه آذربایجان‌غربی میزبان جشن نیکوکاری

ارومیه(پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری امسال در یکهزار و 880 پایگاه و مدرسه استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
880 پایگاه و مدرسه آذربایجان‌غربی میزبان جشن نیکوکاری

عزیز سهندی افزود: از این پایگاه های جشن نیکوکاری یکهزار و 750 مورد مدرسه و 130 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد است.


وی اظهار داشت: این پایگاه های ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاها و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج در آذربایجان غربی دایر شده و پذیرای هدایای مردم نوعدوست استان در جشن نیکوکاری است.


وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار 'عیدی برای همه' برگزار می شود، ادامه داد: این جشن روز چهارشنبه (15 اسفند) در مدارس و مراکز آموزشی استان برگزار و در آن هدایای دانش آموزان به خانواده های نیازمند در قالب پاکت های توزیع شده، جمع آوری می شود.


وی ادامه داد: روز پنجشنبه 16 اسفند نیز 130 پایگاه ثابت و سیار شهری در نقاط مختلف استان در شهرستان های شمال و جنوب آذربایجان غربی هدایای مردم نیکوکار را گردآوری می کنند.


وی اضافه کرد: مردم آذربایجان غربی می توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه ها اهدا کنند تا این هدایا در سریع ترین زمان ممکن در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: جمعه (17 اسفند) نیز پایگاه های کمیته امداد در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان مستقر می شوند تا هدایای نمازگزاران را جمع آوری کنند.


سهندی با اشاره به جمع آوری 66 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری سال گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال پیش بینی می کنیم شاهد رشد 93 میلیارد ریالی و 40 درصدی در میزان کمک های جمع آوری شده در استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار