دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با دانش آموزان خوابگاهی هنرستان شهیدنصری سنندج

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با دانش آموزان خوابگاهی هنرستان کشاورزی شهید نصری سنندج دیدار و از نزدیک با آنان به بحث و گفتگو پرداخت .

کد مطلب: ۸۹۷۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با دانش آموزان خوابگاهی هنرستان شهیدنصری سنندج

افشین خوش گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان، شامگاه روز گذشته به همراه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل، معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان ناحیه با دانش آموزان خوابگاه هنرستان کشاورزی شهید نصری سنندج دیدار و ضمن گفتگوی صمیمانه با آنان در جریان وضعیت سلامت جسمی، روحی و روانی آنان قرار گرفت.

خوش گوار در این دیدار، ضمن احوالپرسی با دانش آموزان و بررسی شرایط فیزیکی و محیطی خوابگاه هنرستان، گفت: وضعیت حاکم بر آموزشگاه را رضایت بخش اعلام کرد و از تلاش و زحمات مدیر هنرستان و کلیه عوامل اجرایی و آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه این بازدید در راستای اجرای طرح " ارتقای سلامت نوجوانی " ویژه دانش آموزان مدارس شبانه روزی صورت گرفته است؛ گفت: در حال حاضر حدود دو هزار و 500 دانش آموزان خوابگاهی استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

وی با اشاره به رسالت تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، گفت: در کنار تحصیل و یادگیری دروس و توانایی های فنی و مهارتی، توجه به ارتقای سلامت جسمی، توانمند سازی در بعد مهارت های اجتماعی و حضور در جمع و توجه به شرایط روحی و روانی ضرورتی اجتناب ناپذیراست.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان خطاب به دانش آموزان خوابگاهی گفت: شما باید در کنار تحصیل دروس، تمرین چگونه زیستن و آموزش مهارت های زندگی، مهارت های ارتباطی و گفتگو، تمرین در شرایط سخت را در اولویت قرار دهید.

خوش گوار در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و خطرات فضای مجازی و اعتیاد و خشونت ، از مدیر آموزشگاه و عوامل اجرایی خواست موضوع آسیب های اجتماعی را در اولویت برنامه های خود در طول سال تحصیلی قرار دهند.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این مراسم کریم نژاد مدیر هنرستان کشاورزی شهید نصری ناحیه یک سنندج نیز به بیان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اجرایی آموزشگاه پرداخت و گفت: در حال حاضر 7 رشته در این هنرستان تدریس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار