پیشتازان دبیرستان دکتر حسابی چناران روز مادر را گرامی داشتند

چناران (پانا) - در یک اقدام تحسین برانگیز و خلاقانه توسط دانش آموزان پیشتاز دبیرستان دکتر حسابی چناران روز مادر را گرامی داشته و از مادران خود تقدیر کردند

کد مطلب: ۸۹۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان دبیرستان دکتر حسابی چناران روز مادر را گرامی داشتند

شهیدی، مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران گفت: درسالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)توسط دانش آموزان پیشتاز دبیرستان که شاگرد اول کلاس خود بوده و یا عضو شورای دانش آموزی دبیرستان بودند با اهدا گل به نیابت از دانش آموزان دبیرستان از مادران خود تقدیر و روز مادر را تبریک گفتند.

شهیدی با تبریک این روز افزود: جایگاه والای مادر بسیار با ارزش است و احترام به پدر و مادر، به ویژه مادر نباید فراموش شود، زیرا آنچه ما در زندگی به دست آورده‌ایم از دعای خیر پدر و مادر است.

شهیدی گفت: در این مراسم هر دانش آموز به نیابت از همکلاسی های خود یک عدد گلدان گل به مادر خود هدیه کرد و از زحمات مادران خود تقدیر کردند و در پایان دانش آموزان به همراه مادران خود عکسی به یادگار گرفتند.

یونس کارگر، رئیس شورای دانش آموزی دبیرستان گفت: اجرای این برنامه در دبیرستان و تقدیر از مادران کار بسیار خوبی بوده و خاطره آن سالها در یاد ما دانش آموزان باقی خواهد ماند.

علیرضا چولایی شاگرد اول کلاس نهم نیز افزود برگزاری چنین برنامه ها در مدارس موجب میشود محیط مدرسه برای دانش آموزان جذاب شود و تقدیر از مادر در محل تحصیل دانش آموزان لذت بسیار زیبایی دارد.

مادر دانش آموز مجنون بیان کرد: فکر نمی کردم در دبیرستان پسرانه چنین کار های خلاقانه ای اجرا شود و برای من بسیار زیبا و خاطره انگیز بود و هیچگاه آن را فراموش نخواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار