برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در پارک بانوان کاشمر

کاشمر ( پانا )- همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر، مراسم شاد و مفرح با حضور بانوان و به همت اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر در محل پارک بانوان برگزار شد‌‌.

کد مطلب: ۸۹۷۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در پارک بانوان کاشمر

شهردار کاشمر ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا س و روز زن گفت: با وجود اینکه هنوز ۱۵ درصد پارک بانوان نقص دارد، ولی بسیار خوشحال و خرسندم که توانستم به یاری خداوند و توسل به حضرت فاطمه زهرا س به یکی از آرزو های خودم و جامعه ی بانوان جامه ی عمل بپوشانم .


سلیمانی با بیان اینکه تقریبا در همه ی طول سال برای آماده سازی پارک ،همه روزه ۱۸۰ نفر مشغول به کار بودند گفت: قطعا حسن اعتماد شما به عنوان بانوان فرهیخته شهرستان کاشمر که جمعیت ۵۵۰۰۰ نفری را تشکیل می دهید ، باعث دلگرمی برای تکمیل و ادامه این پروژه ی بزرگ خواهد بود‌.

وی در ادامه ضمن تشکر از شورای شهر و اعضای شورا خاطر نشان کرد در جلسه ای که با همکاری نوبخت ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در تهران داشتیم مبلغ یک میلیارد تومان به شهرستان کاشمر تعلق گرفت که از این مقدار مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان آن به پارک بانوان اختصاص یافت که با این مساعدت مالی ان شاءالله باقی مانده ی پروژه را هر چه زودتر تکمیل خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار