سازمان دانش آموزی ناحیه ۶مشهد

آموزش بیش از 500 دانش آموز تشکیلاتی درفضایی اردویی

مشهد(پانا)- همزمان بامیلاد خجسته دخت نبی مکرم اسلام (ص) وگرامیداشت هفته تربیت اسلامی اردویی سه روزه با حضوربیش از 500 دانش آموز تشکیلاتی ناحیه 6 دراردوگاه بعثت مشهد مقدس برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بیش از 500 دانش آموز تشکیلاتی درفضایی اردویی

علیرضا احمدی پور رییس سازمان دانش آموزی این ناحیه در گفتگویی اختصاصی اعلام کرد : به منظور تبیین اهداف تشکیلاتی سازمان دانش آموزی و آشنایی دانش آموزان با مسئولیت های سازمانی وکاری خود این اردوی سه روزه برای دانش آموزان دختر وپسر تشکیلاتی مقاطع ابتدایی ،متوسطه اول ودوم برنامه ریزی و برگزار شد.

وی گفت : نگاه ما این بود که این برنامه اردویی فرهنگی ، آموزشی در هفته تربیت اسلامی با محوریت ماموریت های سازمان دانش آموزی برگزار شود و در این راستا دانش آموزان علاوه بر حضور در یک برنامه اردویی نشاط آور وشادی بخش از کارگاه های مختلف آموزشی و تجربیات اساتید مجرب و مدرسین استفاده نمایند.

هدی سادات توکلی کارشناس سازمان دانش آموزی و مدیر این اردوی سه روزه اعلام کرد : بیش از6500 دانش آموز در سال تحصیلی جاری به عضویت سازمان دانش آموزی این ناحیه در آمده اند. که طی سال تحصیلی با اجرای برنامه و فعالیت های مختلف گروهی فعالیت سازمانی در مدارس داشته اند.

وی گفت : از ابتدای سال تحصیلی جاری کلیه ماموریت های محوله به این سازمان در قالب مانورهای مختلف با همراهی مدیران مدارس ،مربیان پیشتاز ودانش آموزان عضو تشکل های دانش آموری به بهترین نحو برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار