تشریح برنامه های هفته تربیت اسلامی در آموزش وپرورش ناحیه 6

مشهد(پانا)- همزمان با میلاد خجسته دخت نبی مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت هفته تربیت اسلامی برنامه های معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه تشریح شد.

کد مطلب: ۸۹۷۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های هفته تربیت اسلامی در آموزش وپرورش ناحیه 6

علیرضا احمدی پور معاون پرورشی وتربیت بدنی این ناحیه گفت : نهاد امورتربیتی ، نهادی انقلابی و متعهد به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آموزش وپرورش است .

وی گفت : امروز بی ادعا ترین وخالص ترین نیروهای آمورش وپرورش که متعهدانه در برابر هجمه های مختلف فرهنگی دشمن تلاش و فعالیت کرده و در عرصه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی حضور دارند مربیان ومعاونین پرورشی در مدارس هستند.

وی بیان کرد : گستره ی فعالیت های تربیتی در مدارس بسیار زیاد است ولی ارتباط بسیار ظریف و نزدیک این عزیزان با دانش آموزان وجوانان تاثیر گذاری فوق العاده ای در پیشبرد اهداف تربیتی وبرنامه های فرهنگی در مدارس دارد.

وی ادامه داد : برگزاری آیین تجلیل و تکریم از معاونین و مربیان پرورشی ، حضور در برنامه های آموزشگاهی،برگزاری نمایشگاه های مختلف ، دیدار با نیروهای پرورشی پیشکسوت از برنامه های در نظر گرفته در سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی این ناحیه است .

جوانشیری، مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه6 اعلام داشت : معاونین پرورشی سفیران پیام انقلاب در مدارس هستند.آنان آموزهای دینی را برای ارتقاء اخلاقی و سالم سازی اجتماعی و نیز گسترش نگاه انسان مدارانه در روش های تربیتی بکار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار