معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س): اجرای پروژه شبستان هزار و ۲۰۰ متر مربعی حضرت زهرا(س) در طی چهار سال

قم (پانا) - معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از اجرای پروژه هزار و 200 متر مربعی شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها در طول چهار سال یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی شبستان امام علی علیه‌السلام در مجاور این شبستان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س): اجرای پروژه شبستان هزار و ۲۰۰ متر مربعی حضرت زهرا(س) در طی چهار سال

هادی محمودنژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها که در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه روند اجرا و تکمیل این شبستان در مساحتی بیش از هزار و ۲۰۰ متر مربع، چهار سال به طول انجامیده است، اظهار کرد: امروز کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی شبستان امام علی علیه‌السلام نیز در مجاور شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هر چند عرصه حرم مطهر در دهه‌های اخیر بیش از ۱۰ برابر شده است اما جمعیت زائران نیز هر ساله درحال افزایش است به همین علت فضاهای عبادی نیز باید توسعه یابد.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: برای اینکه یک سند بلند مدت برای حرم مطهر ترسیم کنیم طرح جامع حرم مطهر را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از متخصصان به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم که امروز از این طرح رونمایی می‌شود.

وی اداه داد: یکی از مهم‌ترین موضوع‌ها در تهیه طرح جامع حرم مطهر این بوده است که این طرح طرح جامع شهر مقدس قم نیز هماهنگی لازم را داشته باشد چراکه ما در مجموعه حرم مطهر نگاه از داخل به بیرون نداریم و با اشرافی که شرکت‌های مشاور دارند همه جوانب امر را در این طرح مورد توجه قرار داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار