قائم‌مقام وزیر آموزش‌و‌پرورش در گفت‌وگو با پانا خبر داد

مهلت ثبت رای در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش ساعت 18 روز جمعه 10 اسفند تمام می‌‌شود

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش از اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش در این مرحله از انتخابات در روز شنبه 11 اسفند خبر داد‌ .

کد مطلب: ۸۹۷۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت رای در انتخابات شورای عالی  آموزش و پرورش  ساعت 18 روز جمعه 10 اسفند تمام می‌‌شود

امیرعلی نعمت‌اللهی در گفت‌وگو با پانا درباره استقبال فرهنگیان از انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش گفت: «طبق آخرین اخبار، استقبال از این موضوع لحظه به لحظه رو به افزایش است، امیدوار هستم در ساعات باقی‌مانده از تمدیدی که وزیر آموزش‌و‌پرورش برای این موضوع داشتند، فرهنگیان سراسر کشور شرکت و حضور موثری را در این باره داشته باشند.»

او ادامه داد: «مهلت ثبت رای در این انتخابات ساعت 18 امروز (جمعه 10 اسفند) تمام می‌شود. از تمام همکاران و مدیران کل آموزش و پرورش می‌خواهم که حتما در این انتخابات حضور داشته باشند. از بین حدود ۲۳۰۰ نفر که در این انتخابات ثبت‌نام کردند، همکاران منتخب انتخاب خواهند شد تا در روز شنبه 11 اسفند (فردا) نتایج نهایی را در این مرحله از انتخابات اعلام کنیم ، هرچند به احتمال زیاد، نتایج اولیه انتخابات شامگاه جمعه اعلام خواهدشد .»

رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی درباره چارت نهایی آموزش‌و‌پرورش هم گفت: «چارت آموزش‌و‌پرورش نهایی شده و به صورت فاز به فاز در حال اجرایی‌شدن است. این چارت به برخی از قسمت‌ها ابلاغ شده است و در چند روز آینده نیز این موضوع به معاونان و مدیران مربوطه ابلاغ می‌شود.»

نعمت‌اللهی در پاسخ به این سوال که وزارت آموزش و پرورش در راستای بیانیه مقام معظم رهبری چه برنامه‌‌ای دارد؟ گفت: «تسریع در اجرای بیانیه مقام معظم رهبری راهبرد کلی است اما همکاران ما جز به جز بیانیه را مورد بررسی قرار می‌دهند تا بتوانیم ماموریت بخش‌های مختلف آموزش و پرورش اعم از سازمان‌ها، معاونت‌ها و حوزه‌های ستادی و استانی را احصا و ابلاغ کنیم و بتوان فعالیت‌های مشخص‌شده را در یک برنامه زمان‌بندی شده اجرا کنیم.»

قائم‌مقام وزیر آموزش‌و‌پرورش افزود: «بیانیه مقام معظم رهبری برای ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی است و ما در آموزش‌و‌پرورش باید پیشتاز اجرای این بیانیه باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار