کریمی قدوسی بعد از استعفای ظریف در مجلس شیرینی پخش کرد

تهران (پانا) - نماینده اصولگرای مردم مشهد بعد از استعفای وزیر امور خارجه در مجلس شیرینی پخش کرده است.

کد مطلب: ۸۹۷۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کریمی قدوسی بعد از استعفای ظریف در مجلس شیرینی پخش کرد

جواد کریمی قدوسی، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی که روز گذشته ادعاهایش درباره حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، را مبنی ارتباط او با MI6 و شنود این ارتباط از سوی سپاه تکذیب شده بود، مقام‌های سپاه تکذیب کردند در جدیدترین اظهارات خود مدعی شده است که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه تا کنون 13 مرتبه استعفا داده است.

او در این اظهارات که خبرگزاری مجلس آن را منتشر کرده است، ادعا می‌کند که ظریف تاکنون نه روز خانه‌نشینی کرده است.

این اولین بار نیست که کریمی قدوسی علیه وزیر امور خارجه کشورمان ادعاهایی را مطرح می‌کند ولی هربار این ادعاها از سوی نهادهای مسئول تکذیب شده است.

نکته جالب اینجاست که این نماینده اصولگرای مشهد از ابراز علنی خوشحالی خود بعد از استعفای وزیر امور خارجه کشورمان نیز خودداری نکرده است و در حالی که اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حتی اعضای فراکسیون ولایی به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که خواهان تداوم حضور ظریف در دستگاه دیپلماسی کشورمان هستند، او بین نمایندگان به مناسبت استعفای ظریف شیرینی پخش کرده است.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر می‌نویسد: «جواد کریمی قدوسی با خوشحالی فراوان امروز برام شیرینی "استعفای دکتر ظریف" را آورد، به او گفتم: بر فرض که ظریف برود، که نمی‌رود. با ۲۴ میلیون ظریف دیگر چکار خواهید کرد؟»

این عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین که نزدیک‌ترین فراکسیون به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مجلس محسوب می‌شود در انتهاب توئیت خود از هشتگ «ظریف بمان» استفاده کرده است که از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی برای تشویق وزیر امور خارجه به ادامه حضور در کابینه دولت استفاده می‌شود.

پیش از این نیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت رسمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر از استعفای ظریف ابراز شادمانی کرده و نوشته بود: «خیالم راحت شد، تا زمانی که من هستم، ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار