طرح همیار محیط زیست در استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل از اجرای طرح همیار محیط زیست در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح همیار محیط زیست در استان اردبیل اجرا می‌شود

محمد خداپرست افزود: با هدف جلب مشارکت مردمی و بهره گیری از ظرفیت عمومی در امر حفاظت محیط زیست، همزمان با سراسر کشور طرح همیار محیط زیست در استان اردبیل اجرا می‌شود .

او اظهار داشت: طرح همیار محیط زیست به عنوان همکاری داوطلبانه محسوب می‌شود و اعضای این طرح در زمینه شناسایی و معرفی واحد‌های آلاینده محیط زیست، مشارکت در برنامه‌های اداره کل برای مقابله با بحران‌های زیست محیطی، همکاری در زمینه تنویر افکار عمومی، ترویج فرهنگ زیست محیطی و گزارش تخلفات شکار و صید با این اداره کل همکاری می‌کنند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست جز با مشارکت تمام مردم امکان پذیر نخواهد بود افزود: آشنایی کلی با موضوعات زیست محیطی و قوانین و مقررات شکار و صید و نداشتن سابقه محکومیت کیفری در زمینه محیط زیست از جمله شرایط متقاضیان برای همکاری در طرح همیار محیط زیست است .

خداپرست همچنین با اشاره به اهمیت توجه به گروه سنی کودک و نوجوان بیان داشت: فاز دیگری از طرح همیار محیط زیست به عضویت دانش آموزان اختصاص دارد و تلاش می‌شود با ارائه آموزش‌های زیست محیطی به این گروه سنی به توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه پرداخت .

او افزود: دوستداران محیط زیست در استان می‌توانند در صورت تمایل به عضویت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها مراجعه نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار