صیدلو: مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در مدارس هستند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در پیامی هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۹۷۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در مدارس هستند

در متن پیام محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی آمده است:

با سلام و درود به روح پاک و ملکوتی امام خمینی (ره) و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران امور تربیتی و با درود به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور محترم، احیاگر اعتدال، تدبیر و امید و درود به تمامی همکاران عزیز و گرانقدرم بویژه دست اندرکاران پرتلاش و دلسوز امورتربیتی مدارس در سراسر استان

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان و فرزند برومند ایشان حضرت امام خمینی(ره) را تبریک عرض می نمایم.

هشتم اسفندماه، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است. شجره­طیبه‌ای که در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی پدید آمد و با نام و یاد معلمان شهیدی چون رجایی و باهنر آراسته شد.

با توجه به اهداف تشکیل امور تربیتی: انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی، زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزش های انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی آنان و حفظ ارزش ها، می توان گفت: مهمترین هدف تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تببین ارزش های انقلاب اسلامی در مدارس می باشد و در واقع مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در مدارس هستندفلذا تقدیر و پاسداشت دست­اندرکاران تعلیم و تربیت، خاصه متولیان امورپرورشی( معاونین، مربیان و مشاوران) بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب سی و هشتمین سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته، به ویژه معاونین، مربیان پرورشی و مشاوران مدارس سراسر استان تبریک عرض نموده و از تلاش های بی دریغ و ارزشمند یکایک شما عزیزان قدردانی می نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تحقق آرمان های امام خمینی (ره) و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و سیاست­های ارزنده دولت اعتدال، تدبیر و امید سربلند و سرزنده باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار