جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در آموزشگاه حجاب رودان برگزار شد

هرمزگان(پانا) - جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضورفرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان رودان در آموزشگاه حجاب این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در آموزشگاه حجاب رودان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان ضمن برگزاری این جشن در آموزشگاه حجاب این شهرستان با تقدیر از مادران دانش آموزان مقام مادر گرامی داشته شد.

فرماندار رودان با حضور در این جشن با تبریک این روز مهم در تاریخ اسلام، شخصیت والا آن حضرت را یک دانشگاه وسیع برای علم آموزی دانست.

مصطفی غلامپور افزود: با بازگو کردن جنبه های مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای نسل جدید، می توان یک فصل فاطمه شناسی را در بین نوجوانان و جوانان ترویج کرد.

فرماندار رودان با اشاره به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام که فاطمه پاره تن من است آن را یک اصل مهم برای واکاوی شخصیت آن حضرت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: باید جنبه های همسرداری و مادرانه حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بانوان ایران اسلامی قرار گیرد و باید حرکت های در حوزه بانوان زهراوار ترسیم شود تا شاهد شکل گیری نسلی توام با معنویت فاطمی باشیم.

فرماندار رودان تاکید کرد: تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باید در جامعه فراگیر و عملیاتی شود که پرداختن به این موضوع یک امر ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار