نشست هم اندیشی آموزگاران آموزشگاه استثنایی امید دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به همراه معاون آموزشی، کارشناس ابتدایی و روابط عمومی در نشست هم اندیشی آموزگاران آموزشگاه استثنایی امید حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی آموزگاران آموزشگاه استثنایی امید دیواندره برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به همراه معاون آموزشی، کارشناس ابتدایی و روابط عمومی در نشست هم اندیشی آموزگاران آموزشگاه استثنایی امید حضور پیدا کرد.

عبدی مدیر آموزش و پرورش دیواندره در این نشست ضمن تقدیر از زحمات کلیه همکاران شاغل در این دبستان و بیان اینکه کار در این گونه مدارس دارای اجر معنوی بسیار بالاتری است اظهار داشت: مدارس استثنایی جز مدارسی هستند که نیازمند توجه ویژه می باشند؛ لذا برای اداره آن همت دو چندانی را می طلبد؛ که این همت در مجموعه ی مدیریتی، اجرایی و آموزشی این آموزشگاه قابل رویت است؛ که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: در ابتدا باید مشکلات و چالش های موجود مدرسه را شناسایی کرد؛ سپس براساس ظرفیت های موجود وبا استفاده از ساماندهی صحیح منابع نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

عبدی همچنین اظهار داشت: ما همواره نسبت به رفع مشکلات این مدرسه مکاتباتی را با اداره کل متبوع داشته ایم؛ که بخشی از آنها تا الان تحقق و مواردی هم که تحقق نیافته است در حال پیگیری آنها هستیم.

مدیر آموزش و پرورش دیواندره همچنین خاطر نشان کرد: باید در اداره این مدرسه همیشه واقع بینانه موارد را مورد بررسی قرار دهیم؛ چون زمانی که بصورت ایده آل فکر کنیم سطح انتظارات با واقعیات موجود فاصله می گیرد؛ که این امر در تحقق اهداف مورد نظر خلل ایجاد خواهد کرد.

در ابتدای سخنان مدیر آموزش و پرورش علوی مدیر آموزشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های اجرایی مدرسه بخشی از مشکلات موجود را نیز جهت ارائه راهکار در شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش دیواندره مطرح کرد.

کریمیان معاون آموزشی و قربانی کارشناس آموزش ابتدایی هم در این نشست مواردی را که برای اجرا در این آموزشگاه دارای اولویت بودند؛ جهت شور و بررسی و همچنین ارائه راهکار برای اجرای با کیفیت این برنامه ها مطرح کردند.

گفتنی است عبدی در پایان به همراه آموزگاران این دبستان از کلاس های آموزشی نیز بازید به عمل آورد؛ و از نزدیک با دانش آموزان این دبستان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار