اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان آذربایجان شرقی برگزار شد

زهرا ساعی خبر داد: بودجه دوهزار میلیارد تومانی مجلس در سال ۹۸ برای احداث و تجهیز مدارس کشور

تبریز ( پانا ) - اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان آذربایجان شرقی در حالی در تالار معلم تبریز برگزار شد که نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه 2 هزار میلیارد تومانی در سال 98 برای مدرسه سازی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان آذربایجان شرقی برگزار شد

زهرا ساعی در اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان با تبریک روز زن، گفت: « حضرت فاطمه زهرا ( س) سرور تمام زنان عالم است. »

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: « مجلس در بودجه سال 98 رقم قابل توجهی برای معلولین در نظر گرفته است. »

به گفته ی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مجلس 2 هزار میلیارد تومان در سال 98 برای احداث، تعمیر و تجهیز مدارس کشور در نظر گرفته شده است.

جعفر پاشایی در اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان آینده هر کشوری را وابسته به حرکت امروزی تعلیم و تربیت دانست و دانش اموزان استثنایی را فرشتگان آسمانی معرفی کرد که دنیا و آخرت ما را آباد می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آینده روشن کشور را زیر سایه سرمایه گذاری روی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: « استان ما پیشتاز در امور خیریه است و امسال بیش از 80 میلیارد ریال در جشنواره خیرین تعهد شده است. »

وی گفت: « ما در حوزه دانش اموزان با نیازهای ویژه متعهد و مصمم به اجرای 4 برنامه هستیم که عبارتند از: مدرسه خوب و زیبا، توانمندسازی دانش آموزان استثنایی، آموزش با کیفیت و تجهیز مدارس استثنایی».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار