افتتاح اتاق بازی و یادگیری در آموزش و پرورش منطقه 10

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 با اشاره به ساحت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین گفت: بازیهایی که در اتاق های بازی در نظر گرفته شده ، می تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت کند و آنها را به تحرک و کار گروهی تشویق نماید، و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی به دنبال آن بود.

کد مطلب: ۸۹۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اتاق بازی و یادگیری در آموزش و پرورش منطقه 10

اتاق بازی و یادگیری با حضور ارغوانی مدیر منطقه ، دواری و احمدی معاون آموزش ابتدایی و رئیس گروه تکنولوژی های آموزشی شهر تهران ، امیدعلی معاون ابتدایی و جمعی از مدیران مدارس در محل دبستان پسرانه شهید دلخواسته افتتاح گردید.

غلامعلی ارغوانی در آیین افتتاح اتاق بازی و یادگیری طی سخنانی اظهار داشت : بازی‌های فکری و خلّاقیتی که می تواند دانش‌آموزان را به تفکّر و خلّاقیت و فعالیت‌های بدنی وادار کند، باید در مسیر آموزش قرار گیرد.

وی با بیان این که بازی‌های فکری با کنار هم قرار دادن خانواده‌ها و بچه‌ها، یک فرصت تعامل سازنده میان آن ها ایجاد می‌کند،خاطرنشان کرد: این فرصت برای خانواده هایی ایجاد می‌شود که شاید در حالت عادی نتوانند به راحتی با فرزندان خود صحبت نمایند، اما از طریق انجام بازی‌های فکری به خوبی می توانند رفتارهای فرزند خود را از نظر روحی و روانی و میزان شرکت پذیری در کار های گروهی رصد نمایند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 با اشاره به ساحت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین گفت: بازیهایی که در اتاق های بازی در نظر گرفته شده ، می تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت کند و آنها را به تحرک و کار گروهی تشویق نماید، و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی به دنبال آن بود.

در ادامه نادیا دواری معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهر تهران هدف از برگزاری پروژه ی بازی و یادگیری را مهارت ورزی، تعمیق یادگیری ، ایجاد خلاقیت و شکوفایی استعدادهای در دانش آموزان عنوان کرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر گفتمان مشترک، همگرایی در اجرایی این پروژه تاکید و تصریح کرد: همه متولیان امر باید با آگاهی، بینش مشترک و وحدت رویه در راستای کمک به بانشاط شدن یادگیری و تعلیم و تربیت عمیق گام بردارند تا اصطکاک الگو پیش نیاید.

وی افزود: اجرای بازی‌ها در مدارس باید در خدمت یادگیری و تعلیم و تربیت باشد.

در پایان از اتاق بازی و یادگیری بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار