کاظمی: حضرت فاطمه(س) بزرگترین الگو برای کسانی است که دغدغه انسانیت دارند

شهرری (پانا) - معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها الگویی برای زنان است، بلکه الگوی بزرگی برای تمام افرادی است که دغدغه انسانیت و تربیت را دارند.

کد مطلب: ۸۹۷۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: حضرت فاطمه(س) بزرگترین الگو برای کسانی است که دغدغه انسانیت دارند

علیرضا کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش که در همایش بزرگ سپاس مربی در ناحیه یک ری سخنرانی می‌کرد، ضمن تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام، روز زن و بزرگداشت مقام مادر به مادران حال و آینده گفت: بسیار خوشحالم که در این روز بزرگ در برنامه مفرح و سرزنده و معنوی شما دانش آموزان پیشتاز و نمونه شهرری حضور دارم.

او با اشاره به هفته امور تربیتی و تاریخچه تاسیس آن ادامه داد: این نهاد یاد‌آور شهیدان رجایی و باهنر در روزهای آغازین انقلاب با نگاه نو‌آور و خلاقانه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

کاظمی با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) گفت: آن حضرت از چند منظر در کل کائنات نمونه است؛ از منظر نسبت ایشان با نبی مکرم، از منظر مجاهدت و تلاش و کسب درجات و همچنین نگاه ویژه‌ خداوند به ایشان به عنوان بنده‌ نمونه و مادر نمونه که بهترین انسان‌های روی زمین را تربیت کرده است. همچنین ویژگی‌ها و سیره‌ بسیار ارزشمند ایشان در ابعاد مختلف زندگی یک انسان شایسته قابل توجه است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت مهارت‌آموزی و شرکت در فعالیت‌های گروهی گفت: از دانش‌آموزان عزیز می‌خواهم که خود را برای یک زندگی سعادتمند با کسب مهارت و همفکری و همدلی آماده کنند؛ چراکه درس فقط بخشی از زندگی است و آنچه می‌تواند زندگی سعادتمندی برای برای ما تامین کند و در بحران‌های زندگی به کمک ما بیاید توانمندی و مهارت‌هایی است که اکنون کسب می‌کنید.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار