آغاز عملیات ساخت سه باند فرود بالگرد در شهرستان کاشان

کاشان ( پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از آغاز عملیات ساخت سه باند فرود بالگرد به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت سه باند فرود بالگرد در شهرستان کاشان

منصور شیشه فروشمدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اظهار کرد: جانمایی این باندهای فرود بالگرد پس از بررسی قابلیت دسترسی پایگاه های هلال احمر و اورژانس جاده ای برای انتقال سریع آسیب دیدگان احتمالی حادثه ها اجرا می شود.
وی افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کاشان ساخت یک باند در شهر جوشقان قالی آغاز شده و سه باند جدید نیز در بخش های مرکزی، نیاسر و برزک ساخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: یک بالگرد امدادی در این استان وجود دارد که امسال با 34 سورتی پرواز، جان 46 نفر از آسیب دیدگان را با انتقال سریع به مرکزهای درمانی نجات داد برای ساخت 24 باند فرود بالگرد در نقاط مختلف استان اصفهان برنامه ریزی شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: مطالعات حریم و بستر 600 کیلومتر رودخانه های موجود در شهرستان کاشان انجام شده و تا کنون 40 درصد از آنها در بخش های برزک، قمصر و نیاسر و شهر کاشان با همکاری بهره برداران و ساکنان این نقاط ساماندهی شده است.
وی افزود: 25 کلیومتر اصلاح خط انتقال و 12 کیلومتر اصلاح شبکه های انتقال آب نیز با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در شهرستان کاشان اجرا شده است.
وی تاکید کرد: در طرح اصلاح شبکه های انتقال آب، از لوله های خاصی بهره گیری شد تا در برابر زمین لرزه مقاوم باشد و از این رو برای 12 کیلومتر آن 90 میلیارد ریال هزینه شد.
شیشه فروش افزود: برای جلوگیری از ورود سیل به زمین های کشاورزی و نقاط مسکونی این شهرستان ، طرح های آبخوان داری و آبخیزداری با ارزش 70 میلیارد ریال در بخش های مرکزی، قمصر و برزک برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار