فعالین حوزه امور تربیتی آذربایجان شرقی تقدیر شدند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور: اسلام ابزار قدرمند تربیت انسان است

تبریز ( پانا ) - صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و تجلیل از فعالین حوزه ی امور تربیتی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالین حوزه امور تربیتی  آذربایجان شرقی تقدیر شدند

، مجید قدمی در این مراسم ضمن تبریک هفته امور تربیتی، گفت: « تربیت انسان پیچیدگی های خاصی دارد و روش تربیت اسلامی بنا به بنیه قدرت مند اسلام و پشتوانه ائمه و پیامبران بهترین الگو و ابزار است. »

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: « در حوزه تعلیم و تربیت باید درست عمل کرد تا اثربخشی را دید و این مورد را باید در نظر گرفت که وقتی جریانی شکل گرفت باید جهت گیری درستی داد تا تخریب صورت نگیرد. »

وی ضمن تاکید بر اینکه اسلام غنی بوده و باید با توجه به فطرت انسانی تربیت صورت گیرد؛ افزود: « بال و پر کشیدن انسان در بستر تربیت روی می دهد. »

جعفر پاشایی گفت: « تربیت یافتگان دامان مدرسه فردای ایران را در حوزه های مختلف خواهند ساخت».

جعفر پاشایی نیز در این مراسم خاطرنشان شد: « مبنای تاسیس امور تربیتی در روزهای سخت در دل آموزش و پرورش به همت دوشهید بزرگوار رجائی و باهنر بوده و امروز در این سنگر مقدس وظیفه تربیتی ما بسیار سنگین است. »

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: « آینده نظام جمهوری اسلامی ایران از لسان رهبری وابسته به حراست امروز ما است و با گام های موثر تعلیم و تربیت فردای ملت بیمه خواهد شد. »

وی ضمن تاکید بر مقوله مسئولیت پذیری در راه تربیت فرزندان کشور، گفت: « انقلاب اسلامی میراث اجداد ما و هزاران شهید است تا کلمه " الله اکبر " جاری و ساری باشد و شاخص هایی که در طول این سال ها جلوه گر بوده نشانگر جهت گیری درست و مناسب است. »

معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: «مطالعه زندگی حضرت فاطمه (س) سراسر درس اخلاق است».

طاهر علمی در مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی ، فعالین حوزه پرورشی را سربازان امور تربیتی آموزش و پرورش عنوان کرد و بهترین الگوی برای سعادت دنیوی و اخروی را ائمه اطهار معرفی کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان شرقی توجه به زندگی ائمه اطهار را موجب پاکی اخلاق و تزکیه برشمرد و افزود: « برای غنی شدن در همه زمینه ها باید به مکتب این بزرگواران متوسل شد. »

وی گفت: « خانواده، زندگی و جامعه سالم وقتی بوجود می آید که تربیت درست و توام با اخلاقیات باشد و مسیر زندگی با مطالعه منش حضرت فاطمه زهرا( س) که نمونه بارز اخلاق بودند روشن خواهد شد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار