مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - مانور بزرگ تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان اصفهان با عنوان" یاوران انقلاب" با حضور مسئولین استان و شهرستان در منطقه پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد

با هدف تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانون گرایی ، تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی و خودباوری فرهنگی آنها مانور بزرگ یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی در منطقه پیربکران برگزار شد.

این مراسم با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان،کارشناسان سازمان دانش آموزی استان ،مجتبی سهرابی رییس آموزش و پرورش پیربکران،معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و مسئولین شهرستان با حضور بیش از 700 دانش آموز پیشتاز در ورزشگاه کرافشان برگزار شد.

در ابتدای مراسم سهرابی ضمن خوشامدگویی به مسئولین و دانش آموزان درخصوص اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی و اقدامات انجام شده مطالبی بیان نمود.

در ادامه مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مورد شعار سازمان دانش آموزی ( همفکری،همدلی،همکاری) مطالبی را برای دانش آموزان بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار