پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

درهای آسمان به رحمت گشوده شد، جهان لبریز از عطر یاس های سپید، بیستمین روز از ماه جمادی الثانی را به نظاره نشست و زمین میزبان نگاه آسمانی گل سرسبد آفرینش، تداوم بخش سلسله ی خوبی ها، ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) شد.

بزرگواری میلادش تولد بهار بود و خانه اش پناهگاه مسکینان و نیازمندان و امید، نا امیدان بود. در اندک صباح عمر بابرکت خویش، به حیات بشریت عمری جاودانه داد.

افتخار زنان و مادران ایران اسلامی همین بس که به واسطه ی میلاد برترین گوهر خلقت، کوثر قرآن و عطای خداوند سبحان تکریم شوند.

نامگذاری روز میلاد آن بانوی بی همتا به عنوان روز مادر و روز زن ، تقارنی است شایسته، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یاد آور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س) و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت الگوی بی بدیل زنان عالم حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را حضور تمامی شیفتگان طریقش به ویژه همکاران ارجمندم و دانش آموزان عزیز در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

خالق زیبایی ها سلامتی ، سعادت و توفیق روزافزون تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت را خواستارم.

احمد اسکندری نسب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار