افتتاحیه جشنواره خلاقیت های هنری زنان در منطقه ۱۶

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۱۶، گفت: به منظور شناسایی زنان هنرمند محلات نه گانه و جلب مشارکت این عزیزان در بروز خلاقیت های فرهنگی هنری، جشنواره خلاقیت های هنری زنان به همت اداره امور بانوان در منطقه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه جشنواره خلاقیت های هنری زنان در منطقه ۱۶

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، جشن افتتاحیه با حضور مهندس زبده شهردار منطقه ۱۶، دکتر حسین زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ، سرکار خانم هاشمی معاون تفریحات سالم و امور هنری اداره کل بانوان شهرداری تهران، سرکار خانم جدی رئیس اداره امور هنری اداره کل بانوان شهرداری تهران، شهردار ناحیه ۲، مدیر عامل موسسه اندیشه رشاد، مدیر اداره امور بانوان منطقه، مدیران اجتماعی نواحی شش گانه ، مدیران محلات نه گانه و ... و اجرای برنامه هایی از جمله ( قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی ایران توسط ناشنوایان، مولودی خوانی، دکلمه خوانی و ...) در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

مهندس زبده شهردار منطقه با اشاره به اینکه جشنواره خلاقیت های هنری زنان فرصتی است برای شکوفایی استعدادهای هنری بانوان بیان داشت: زمان برگزاری کارگاه های آموزشی در سرای محله نازی آباد تا ۲۸ اسفند ماه بود و بخش نمایشگاهی جشنواره، نیز همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن از چهارم تا ۱۴ اسفند ماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی، برپایی نمایشگاه آثار بازآفرینی خلاقانه از منظر هنر و نمایشگاه مد و پوشش اسلامی- ایرانی زنان و نمایشگاه دستاوردهای هنری زنان معلول پیش بینی شده بود و آموزش های تخصصی توسط اساتید مراکز آموزشی معتبر ارائه شد و پس از تکمیل دوره های آموزشی، آثار هنرجویان در نمایشگاه «بازآفرینی خلاقانه از منظر هنر» در سالن نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته شده است.

دکتر حسین زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، الگوسازی و ایجاد بسترهای لازم برای معرفی و ارائه پوشش ایرانی بر اساس موازین اسلامی برای دختران و بانوان، فراهم سازی زمینه های شکوفایی خلاقیت ها در تولید پوشش ایرانی، توجه به گروه مخاطب زنان توان یاب و ... را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند در راستای حمایت از این بانوان عزیز تا تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۹۷ از نمایشگاه دستاوردهای بانوان در سالن نگارخانه فرهنگسرای بهمن بازدید نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار