نشست تخصصی شهرداری منطقه 15 با مدیران بحران استان های معین و پیشتاز تهران

تهران (پانا) - شهردار منطقه پانزده شهر تهران گفت: شهرداری آمادگی دارد در خصوص به روز رسانی اطلاعات اماکن حیاتی تاسیسات و آمار جمعیت به استان سمنان کمک کند.

کد مطلب: ۸۹۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی شهرداری منطقه 15 با مدیران بحران استان های معین و پیشتاز تهران

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این نشست محمدی به آموزش شهروندان در مقابله با بحران و تشکیل گروه های دوام در محله ها اشاره کرد و گفت: آموزش ها باید مستمر و همگانی باشد تا به هنگام وقوع حادثه همه آماده باشیم.

وی افزود: استان سمنان به عنوان معین و استان پیشتاز برای امدادرسانی به منطقه 15 در مواقع بحرانی تعیین شده و از این رو این جلسات برگزار می شود تا با تبادل اطلاعات و هماهنگی یکدیگر به اقدام مشترک بپردازیم.

محمدی ادامه داد: متاسفانه تهران در سنوات گذشته رشد بی رویه ای داشته است بدون آن که از نظم خاصی پیروی کند.

وی افزود: در شهر تهران مدیریت واحد شهری نداریم در حالیکه در سایر کلانشهرها و پایتخت های جهان مدیریت واحد شهری دارند که وظایف سازمانها و نهادهای خدمات رسان با مدیریت شهری است.

شهردار منطقه با اشاره به وضعیت بافتهای مسکونی آسیب پذیر مناطق 12، 13، 14 و 15 بر لزوم هماهنگی و توجه بیشتر ارتباط بیشتر با استانهای معین تاکید کرد.

محمدی گفت: شهرداری آمادگی دارد در خصوص به روز رسانی اطلاعات اماکن حیاتی تاسیسات و آمار جمعیت به استان سمنان کمک کند.

برپایه این گزارش در ادامه این نشست مهندس رئیسیان مدیر کل بحران استان سمنان نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه، تبادل تجربه و افزایش اطلاعات را حاصل این جلسات دانست و اظهار امیدواری کرد ادامه داشته باشد.

مدیر کل بحران استان سمنان گفت: مخاطرات استان سمنان و استان تهران و گسلهای زلزله خیز بین این دو استان مشترک است.

وی با تاکید بر داشتن برنامه ریزی و انجام مطالعات عمیق و میدانی به تشریح نقاط قوت و ضعف های این استان پرداخت.

شایان ذکر است؛ در این نشست علاوه بر شهردار منطقه15 و مدیرکل بحران استان سمنان، مدیر کل بحران استان خراسان رضوی و یزد، جمعی از مدیران استان سمنان، روسای بحران مناطق 12،13 14، قائم مقام و معاونین منطقه۱۵ حاضر بودند و به بررسی دستور العمل ها و شرح اقدام در مواقع بحران پرداختند.

در پایان رئیسیان و هیئت همراه از سوله بحران شهرداری منطقه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار