52 نقطه از شهر ارومیه جهت استقرار دستفروشان اقلام نوروزی شناسایی شد

ارومیه(پانا) - رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: با هدف تنظیم بازار و نیز ایجاد فضای کسب و کار سالم، 52 نقطه از شهر جهت استقرار دستفروشان اقلام نوروزی شناسایی شد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
52 نقطه از شهر ارومیه جهت استقرار دستفروشان اقلام نوروزی شناسایی شد

غلام رضا حافظی رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه بیان کرد: برچیده شدن بساط دستفروشان اقلام شب عید در 52 نقطه از سطح شهر، اورمیه، شهر فرهنگ وگهواره تمدن، باری دیگر رنگ و بوی نوروز گرفت.

وی عنوان کرد: با وارد شدن به اسفند ماه، این سازمان با یک برنامه جدی و خلاقانه و با هدف حذف ترافیک شهری، سهولت دسترسی برای تمام نقاط شهر، تنظیم بازار و نیز ایجاد فضای کسب و کار سالم، اقدام به شناسایی 52 نقطه از شهر جهت استقرار دستفروشان اقلام نوروزی کرد.

حافظی از مجهز شدن فروشندگان این اقلام به کارت شناسایی و لباس مخصوص خبر داد و گفت: تمامی محل های استقرار فروشندگان اقلام شب عید و اقلام نوروزی با نصب بنر معرف کد محل، قابل شناسایی هستند.

وی از مردم خواست کرد با مشاهده هر گونه تخلف از طریق راه های ارتباطی گزارشات خود را به شهرداری ارسال نمایند تا سال جدید را توام با نظم و انظباط شهری، لبخند رضایت از خرید عید آغاز نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار